Vraag

Problemen met NAS WD My Cloud toe te voegen aan Sonos

  • 9 June 2016
  • 1 reactie
  • 2428 Bekeken

Beste,
Hierbij heb ik even een vraag naar jullie toe, hopend dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik heb hier thuis een WD My Cloud staan aangesloten met UTP kabel aan mij telenet modem. Waar ook mijn sonos Play 1 - 3 X op aangesloten zijn met UTP kabel voorzien.
Ik zou nu graag mij My Cloud toevoegen aan sonos voor een afspeellijst te maken, want er staat heel wat muziek op de my cloud. Ik heb ook een foto bijgeplaatst hier om te laten weten over waar ik niet verder geraak. Ik moet in het balkje de map volgens mij waar sonos de muziek kan vinden erin plaatsen. Maar ik heb geen gedacht waar ik deze kan vinden. Iemand ervaring mee hoe ik dit het beste kan in orde maken? Want zou jammer zijn moest ik my cloud er niet kunnen naartoe aansluiten via het internet. Laat me gerust wat tips achter hier, want ik zit al dagen erop te zoeken en nu geef ik het eigenlijk op en zou heel graag via jullie de info krijgen om dit op te lossen. Alvast bedankt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2
Wat je hier moet invullen is het "path" (de netwerklokatie) van de Mycloud en de gedeelde map waar de muziek in staat.
Volgens mij is de standaard netwerknaam van de Mycloud ook mycloud dus zou het er waarschijnlijk zo uit moeten zien:

\\mycloud\music\

Zo te zien zit je op een Mac computer en moet je echt zelf het path invoeren, op een windows computer had je het path via browsen kunnen aanwijzen.