Beantwoord

Problemen met Deezer en Tune-In Radio

  • 5 April 2019
  • 4 reacties
  • 430 Bekeken

Sinds de overschakeling van Telenet naar Orange heb ik constant problemen met het afspelen van muziek. Er zijn continu onderbrekingen bij het luisteren naar de radio, en bij het afspelen van muziek via Deezer, krijg ik heel vaak de melding 'Kan liedje X niet afspelen'. Vandaag is het extreem erg, ik heb nog geen enkel liedje volledig kunnen beluisteren. Hoe zou dit komen? Ik heb al Deezer als muziekservice opnieuw geïnstalleerd.
icon

Beste antwoord door Tim S 9 April 2019, 10:31

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Het spijt mij om te horen dat het geluid regelmatig wegvalt. Als je ons een diagnose kan sturen kunnen we je helpen om het probleem op te lossen.

Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen. Maak deze kort nadat het probleem zich voordoet.
Reputatie 5
Badge +3
De buren hadden ook hetzelfde probleem sinds de overschakeling naar Orange. Nu ze weer bij Telenet zijn gegaan is er geen probleem meer.
Ik hoor nogal veel klachten over Orange, dus het zou kunnen dat het probleem bij de provider ligt.
Hopelijk wordt het snel weer opgelost.
Frank N, diagnostische info is verzonden met nummer 1324555631. Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +2
De Play:1 kantoor zet de Sonos wifi op doordat deze bekabeld aangesloten zit.
Maar de mobiele speaker Play:1 staat zo ver weg van het kantoor dat ze niet met elkaar kunnen praten.
Daarom maar deze mobiele speaker un contact met de D3CO wat door een Apple router in het netwerk word gedrukt.
Wat is de afstand in meters tussen de 2 Play:1 speakers?
En hoe zit je Apple router aangesloten op de hoofd-modem?