Probleem met Deezer

  • 6 March 2014
  • 5 reacties
  • 5009 Bekeken

Reputatie 2
Ik ondervind momenteel problemen met de verbinding met Deezer via Sonos. Krijg mededeling: kan geen verbinding maken met Deezer.
Kan in de Sonosapplicatie (zowel iPhone als Mac) wel zoeken, maar de zoekresultaten zijn zeer wisselend.
Deezer op telefoon(app) en Mac (browser) werken wel prima.
Iemand dezelfde problemen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 2
Sinds ik de gratis versie heb geüpgraded naar een Deezer premium abonnement heb ik problemen:

Deezer account aanmelden via muziekservices toevoegen werkt niet. De Deezer account word niet gevonden. Problemen hebben te maken dat je al je gratis Deezer playlisten moet verwijderen van de Sonos-favorietenen afspeellijsten op je Sonos controler. Daarna opnieuw je premium account aanmelden via 'Muziekservices toevoegen'

Mijn ander probleem is: bij een keus van een muziek nummer van Deezer, meld Sonos Controler dat hij de tracks niet kan toevoegen aan de wachtrij. Ik kan dus geen enkel nummer afspelen. Heeft iemand een oplossing?

Groeten lawrence
Reputatie 2

Mijn ander probleem is: bij een keus van een muziek nummer van Deezer, meld Sonos Controler dat hij de tracks niet kan toevoegen aan de wachtrij. Ik kan dus geen enkel nummer afspelen. Heeft iemand een oplossing?
Groeten lawrence


Heb het probleem gevonden. Je sonos bridge en playbar resetten... aan en uit doen.
Reputatie 2
Toen ik mijn Sonos Bridge, Connect en Play:1 aanschafte kon ik gebruik maken van een beperkte maar gratis Deezer en Play Music-dienst. Ik kon artiesten opzoeken en een radio gebaseerd op deze artiesten starten.
Voor mij was dat voldoende en ook nu zou ik daar tevreden mee zijn alleen werkt het niet meer.
Ik vraag me nu af : is dat omdat ik enkele maanden Deezer Premium gebruikt heb dat ik niet meer kan terugkeren naar de beperkte toegang ?
Is hier een oplossing voor ?
Reputatie 2
Alle internet services verkeer loopt via sonos en sonos heeft de beperkte toegangs optie tot deezer geblokkeert. Lijkt een herhaling van de lastfm situatie.
Kennelijk heeft sonos een soort koppelverkoop overeenkomst met deezer. De beperkte service van deezer werkt nog steeds PC's.
Dit soort gedrag van Sonos roept de nodig vragen op, helaas helaas.
Reputatie 4
Badge +3
Is hier een oplossing voor ?

Een abonnement nemen, denk ik. Zie hier.