Beantwoord

Primesonic

  • 26 August 2018
  • 8 reacties
  • 520 Bekeken

Ik zou Pimesonic graag als streamingdienst toevoegen aan Sonos. Dit is een nieuww streamingdienst, speciaal voor klassieke muziek. Zijn hier al plannen voor?
icon

Beste antwoord door Margarita 21 November 2019, 11:18

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Philippo, na even zoeken vond ik primephonic.com. Voor zover ik kan zien zijn ze pas deze maand actief gegaan en zijn ze pas volgend jaar wereldwijd beschikbaar. Ik zal doorgeven dat het bestaat, maar ik kan je niks zeggen of en wanneer je dit aan Sonos kunt toevoegen.
O, sorry verkeerd gespeld:D
Nee, ik verwacht ook niet dat dit snel beschikbaar is, maar ik wilde graag laten weten dat hier interesse voor is. Dat is nu gelukt, waarvoor dank.
Ik ben op dit moment vrolijk gebruiker van Primphonic.com. Een erg slim en sympathiek initiatief om klassieke muziek te streamen. Op dit moment doe ik dit maar via mijn ouderwetse installatie. Mijn Sonos is nu wat aan het verstoffen. Zou Sonos deze streamingdienst niet moeten toevoegen? Ik denk dat juist de de doelgroep van Sonos hier behoefte aan heeft?
Reputatie 4
Badge +3
Primephonic moet hun API beschikbaar stellen voor ons zodat wij dit kunnen integreren, wat dat betreft is het niet mogelijk voor Sonos om een dergelijke streamingdienst zomaar toe te voegen. Op het moment is er geen antwoord op of dit toegevoegd gaat worden of niet, gezien dit een heel erg nieuwe muziekdienst is.
Ik heb contact gehad met Primephonic. Wat hun betreft worden ze graag toegevoegd als steramingsdienst aan Sonos. Ik zou het ook toejuichen. Is een prima dienst. Dank.
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb contact gehad met Primephonic. Wat hun betreft worden ze graag toegevoegd als steramingsdienst aan Sonos. Ik zou het ook toejuichen. Is een prima dienst. Dank.
Dan zullen ze even contact met ons moeten opnemen via de juiste kanalen.

Primephonic is sinds oktober al te beluisteren via Sonos :grinning:

Hoera,

en dank.