Beantwoord

Playlists structureren

  • 9 November 2018
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

Hallo,
ik bezit een vrij grote bibliotheek , en loop dan ook tegen de 65K songs limiet aan.
Naast een aantal 'normale' albums, die ik sonos netjes laat indexen, heb ik ook nogal wat 'compilatie-albums'. Deze heb ik op een aparte share op mijn nas gezet en die met een externe tool laten opnemen in m3u files (bvb 10 'lounge' CD's, op deze songs ga ik echt niet zoeken naar arties of titelnaam)
Nu wordt het lijstje 'imported playlists' (wat op zich fantastisch werkt) op zijn beurt weer wat onoverzichtelijk. Bestaat er een manier oom ook deze 'imported playlists' te structureren? Zodat ik bvb enkel 'lounge' 'instrumental' classic' en 'easy listening' zie. Na het selecteren van de juiste categorie zou ik dan graag de verschillende hierbij horende playlists willen zien. Is dit mogelijk? Een lijst met tientallen of zelfs een paar honderd playlists is ook weer niet handig

Alvast hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Tim S 13 November 2018, 13:05

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Imported Playlists zijn afkomstig van bijvoorbeeld ITunes, of andere programma's waar afspeellijsten in te maken zijn.
Deze zul je zelf moeten beheren om er voor te zorgen dat Sonos de juiste lijst laat zien.
Zie voor meer informatie de volgende FAQ.
Hallo Tim, bedankt voor je reactie. Hoe ik playlists kan creeren en tonen in Sonos, is mij bekend. Ik gebruik het programma 'playlist creator' om m3u files aan te maken, en zo de sonos-limiet van ongeveer 60.000 songs te omzeilen. Alleen wordt het aantal playlists te groot om nog overzichtelijk te zijn. Voorlopig zet ik er per soort een andere letter voor, zodat Sonos (dia alfabetisch sorteert) ze toch min of meer bij elkaar zet. Dat is echter een noodoplossing. Als het mogelijk is om playlists hierarchist te maken (zodat eerst de verschillende categorieen worden getoond, en bij aanklikken pas de ondeligende lijst playlists, dan zou dat een stuk prettiger zijn. Tenzei er natuurlijk een andere manier is om de limiet van 60.000 songs te omzeilen of uit te breiden. (zouden de 'statistics' of 'support' webpages ooit nog terugkomen?????)

Alvast bednakt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +2
Enige wat we als work-around kunnen aanbieden voor het geheugen wat 65000 nummers kan inladen, is om gebruik te maken van Plex.
Dan heb je een Plex media server op je computer staan, en kan je onder de Sonos muziek services Plex activeren en naar deze server laten kijken.