Vraag

play 5 speelt alleen zacht en krijg geen hulp van sonos support en al 3 x gebelr en alles doorgelopen

  • 13 May 2020
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Dag allen, krijgen jullie ook geen hulp via support ? Alleen 30% korting code als je play 5 alleen Zacht afspeelt ?! Hoe kan dat? En waarom wordt deze dan direct stuk verklaard? Iedereen was zo enthousiast over service van Sonos alleen dit merk ik niet. Ik heb 2x een play 5 en 1 speelt alleen nog zacht. Super dure investering en nu al kapot. Slecht. Of ik ff €400 wil aftikken alsof het niets is. Ben super teleurgesteld en denk erover om naar andere partij te stappen.

 

welke is een goede vervanger? 1 die claimt 10 jaar met apparatuur te kunnen doen en dit waarmaakt? Destijds om deze redenen gekocht. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7

Er is buiten de garantieperiode iets stuk aan je Play 5. Een tegenvaller. Hoe oud is je speaker eigenlijk?

6 jaar

Reputatie 7

Tja. Dat is aan de korte kant - pech. Van een elektrisch apparaat mag je meer verwachten. Sonos komt je wel tegemoet (en ik denk dat ze daarmee best wel eens zouden kunnen voldoen aan de verplichting van een verkoper onder het consumentenrecht). Een extra onverwachte uitgaaf is echter niet fijn. Over dat consumentenrecht gesproken: dat werkt in jouw verhouding met de oorspronkelijke verkoper, niet met de fabrikant. Heb je je probleem al eens met de winkel besproken waar je de Sonos hebt gekocht?

Reputatie 5
Badge +3

Beste Carolinekoekkoek,

Wat zou voor jou een billijke oplossing zijn?
 

Voor €175/225 zou ik schappelijk vinden jij?

Reputatie 5
Badge +3

Update Sonos jou Play5 naar het laatste model?
We zijn inmiddels 2 versies verder.

Voor 175/225 kun je dit niet verwachten toch?
Dan zorg ik wel dat mijn Play5 gen1 defect raakt en ik kan upgraden naar de laatste versie voor 175/225

Maw 30% korting op een nieuwe play5 is niet zo gek voor een apparaat van 6 jaar oud.
Probeer dat eens met een wasmachine of tv??
Denk dat je geen korting krijgt van de fabrikant. 

Refurbisbed of oude model is ook prima als het maar werkt 

Reputatie 7

Heb je dat aan Sonos of je winkelier voorgesteld?