Beantwoord

Platenspeler op play 5 aangesloten maar geluid is verschrikkelijk

  • 9 January 2019
  • 8 reacties
  • 447 Bekeken

Badge
Goedemorgen.

Ik heb mijn platenspeler via een voorversterker aangesloten op de play 5 gen2...
Ik heb geluid maar het is niet om aan te horen.
Wat doe ik verkeerd?

Groetjes Judith
icon

Beste antwoord door Tim S 9 January 2019, 12:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wat voor platenspeler heb je? Moet er misschien een voorversterker tussen?
Heb je de platenspeler ook op een andere speaker aangesloten gehad om te zien of het zelfde er nog uit komt?
Of bijvoorbeeld een andere bron van geluid op de Play:5 aansluiten om uit te sluiten dat Sonos niet de oorzaak is? (bijvoorbeeld je telefoon met kabel verbinden of een cd-speler)
Badge
Er zit een voorversterker tussen en hiervoor was de platenspeler aangesloten op computer boxen en toen was het geluid prima...voor zover mogelijk met computer boxen
Reputatie 7
Badge +2
Wil ik je toch vragen nog een andere bron op de play:5 zijn ingang aan te sluiten om te zien of er dan ook storing zit in de kwaliteit.
Badge
Ik ga dat zo dan even proberen....ik kom erop terug
Badge
Ik heb net mijn koptelefoon erop aangesloten en dat klonk prima
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb net mijn koptelefoon erop aangesloten en dat klonk prima
Denk dat je nu aan de platenspeler refereert, maar de vraag was eigenlijk om een andere bron op de ingang van de Play:5 aan te sluiten.
Badge
Nee hoor....ik heb het over de play 5 box
Reputatie 7
Badge +2
De Play:5 heeft een analoge ingang, niet een uitgang, snap daarom niet waarom er een koptelefoon op word aangesloten, deze is namelijk niet gemaakt om als audio bron geluid aan andere apparaten te geven zoals een CD-speler dat wel zou doen.
Wil je vragen ons te bellen
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers te bereiken van 10:00 tot 18:00.