Vraag

Platenspeler en sonos

  • 17 April 2016
  • 3 reacties
  • 1510 Bekeken

Dag iedereen,
Ik heb net een huis gekocht en zoek een degelijke muziekinstallatie om aan te schaffen.
Zo kwam ik bij Sonos uit, ik heb nu nog niks gekocht maar ben dit wel van plan denk ik.

Graag wil ik op de bovenste twee verdiepingen een play:1 installeren. Op de gelijksvloers ben ik er nog niet aan uit, deels omdat mijn technische kennis niet zo ver reikt :)

Ik wil graag een platenspeler kopen en die aansluiten op het sonos systeem. Ik hou wel niet van te veel elektronische spullen in huis en hou het graag sober.
Kan ik eender welke platenspeler kopen en de kabel in de play:5 steken (met ingebouwde voorversterker?)? Ik kwam al de Vinylplay van Flexson tegen maar die kost dan wel 500euro...
Kan ik het vermijden om nog eens een extra versterker te moeten toevoegen aan mijn platenspeler?

ik zou dus graag vermijden de connect:amp of een extra versterker te moeten kopen maar ik weet niet of dit lukt.

Bedankt voor de hulp!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb een Pioneer met voorversterker en dat werkt prima met de Play5. Ik wil echter van de platenspeler af en ben nu mijn LP's aan het digitaliseren zodat ik ze van mijn NAS kan afspelen; veel makkelijker. Het digitaliseren doe ik door de platenspeler op mijn PC aan te sluiten en dan gewoon opnemen en wegschrijven als MP3.
Dus u heeft geen extra versterker nodig? dat is goed nieuws! dank u wel!
Reputatie 2
Badge +1
Als je platenspeler een ingebouwde voorversterker heeft niet. Ligt ook een beetje aan de kwaliteit die je wilt 🙂