Opslagruimte voor afspeelijsten te snel vol.

  • 19 January 2022
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Badge +1

Volgens documentatie zou ik afspeellijsten van maximaal 10.000 nummers elk en met een maximum van een totaal aan 65.000 nummers moeten kunnen opslaan.

Was het maar waar! Want ik loop al tegen grenzen aan als ik één afspeellijst van 9000 nummers aan wil maken. Dan wordt al gesuggereerd dat mijn 'opslagruimte vol is’.

Bovendien, waarom zou ik wel 2 afspeellijsten van 10.000 nummers wél mogelijk zijn en niet 1 van 20.000? Maar goed, afgezien van het feit dat ik dat belachelijk vind kan ik daar wel mee leven


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge

Tja. Dat is de aloude beperking van Sonos. De complete afspeellijst wordt in het geheugen van de speler geladen en die buffer is maar beperkt. Bijvoorbeeld: Hoe langer de titels van de nummers die je in de afspeellijst laadt, hoe korter de afspeellijst.

Ondanks het feit dat Sonos inmiddels modernere hardware met meer geheugen gebruikt en de oudere hardware heeft gedeclasseerd naar Sonos S1 blijft die beperking bestaan. Zij gaan er van uit dat iedereen zijn muziek tegenwoordig streamt en niet afspeelt van een lokale bron.

Badge +1

Tja. Dat is de aloude beperking van Sonos. De complete afspeellijst wordt in het geheugen van de speler geladen en die buffer is maar beperkt. Bijvoorbeeld: Hoe langer de titels van de nummers die je in de afspeellijst laadt, hoe korter de afspeellijst.

Ondanks het feit dat Sonos inmiddels modernere hardware met meer geheugen gebruikt en de oudere hardware heeft gedeclasseerd naar Sonos S1 blijft die beperking bestaan. Zij gaan er van uit dat iedereen zijn muziek tegenwoordig streamt en niet afspeelt van een lokale bron.

bedankt voor je reactie maar ik heb het ook over streamen van mijn Apple Music bibliotheek. Lokaal speel ik niks af.