Beantwoord

Onderbrekingen tijdens afspelen via Spotify


Badge

Terug onderbreking,

Bij afspeellijsten worden terug nummer overgeslagen na twee nummers.

Heeft goed een tijdje goed gewerkt terug het zelfde probleem.

Er komt dan op verbinding met Spotify verbroken.

Hoe komt dat het terug voordoet.

 

 

icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 16 May 2021, 20:18

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Jij gebruikt toch powerline adapters voor je netwerk ?

Badge

Ja zeker al heel lange tijd,ligt niet bij mij.

Heeft al maanden goed gewerkt alles prima.

Vandaag weer het probleem,nummers overslaan en soms stoppen.

tis weer bij Sonos of spotify. 

 

Reputatie 6
Badge +3

tis weer bij Sonos of spotify. 

 

Waarom vraag je dan: “Hoe komt dat het terug voordoet.” als je toch al weet weet waar het aan ligt ?

Multi room audio systemen en Powerline gaan niet goed samen.

Badge

Powerline werken goed.

tis probleem bij Sonos.

Er zijn nog mensen met zelfde probleem.

zeker zonder powerline.

Reputatie 7
Badge +3

Het probleem zit zeker bij Sonos. Hier maakt Sonos ook geen geheim van, ook zij geven aan dat er geen goede samenwerking is. Aangezien dit dus een feit is heb je mazzel wanneer het (even) werkt en niks te zeggen wanneer je problemen hebt.

Wanneer je dus ongestoord wilt genieten van je Sonos dan zal je je netwerk moeten veranderen. Werkt het dan nog niet dan kan je bij Sonos hulp vragen om het toch opgelost te krijgen. Nu zal je altijd horen dat het aan je powerline setup ligt.

Reputatie 6
Badge +3

ook zij geven aan dat er geen goede samenwerking is.

waar dan ? Zelf ervaar ik overigens geen problemen met Spotify & Sonos.

Reputatie 7
Badge +3

Niet-ondersteunde netwerkinstallaties en -apparatuur

  • Draadloze internetverbindingen zoals satelliet, mobiele hotspots of LTE-routers
  • Gastnetwerken of netwerken die gebruikmaken van een portalpagina om in te loggen
  • Netwerken met een draadloze bereikvergroter 2
  • Ethernet via EoP-apparaten zoals homeplugs of powerline adapters
  • WPA/WPA2 Enterprise

https://support.sonos.com/s/article/126?language=nl_NL

 

Reputatie 6
Badge +3

Niet-ondersteunde netwerkinstallaties en -apparatuur

  • Draadloze internetverbindingen zoals satelliet, mobiele hotspots of LTE-routers
  • Gastnetwerken of netwerken die gebruikmaken van een portalpagina om in te loggen
  • Netwerken met een draadloze bereikvergroter 2
  • Ethernet via EoP-apparaten zoals homeplugs of powerline adapters
  • WPA/WPA2 Enterprise

https://support.sonos.com/s/article/126?language=nl_NL

 

Ik las je bericht anders, geen goede samenwerking tussen Sonos & Spotify…….Sonos & Powerline is crap omdat Powerline crap is, net zoals wifi boosters & mesh wifi systemen, waarvan de laatste dan nog de minst slechte is.

Reputatie 7
Badge +3

Nee @Depaepe christian geeft aan dat powerlines goed werken en het probleem dus bij Sonos zit. Dit beaam ik omdat de samenwerking tussen beide niet goed is. Een powerline kan dus goed werken, maar niet met o.a. Sonos. Hier ligt dan het probleem bij Sonos, hetgeen ze echter kennelijk niet kunnen/willen oplossen. Hier wordt ook niet omheen gedraaid. Mijn technische kennis gaat niet zo ver dat ik eea kan verklaren.

Reputatie 6
Badge +3

Dat kunnen ze ook niet oplossen omdat netwerkprotocollen die vereist zijn om een multi room audio systeem te laten werken ontbreken bij Powerline. Bij wifi extenders trouwens ook. Multicast werkt er niet op, je kunt er ook geen IPTV op draaien. Het zijn simpelweggeen volwaardige netwerkproducten.

Reputatie 7
Badge +3

En numaar hopen dat @Depaepe christian het wil accepteren en eens goed naar zijn netwerk gaat kijken.