Beantwoord

NPO fout

  • 13 August 2018
  • 3 reacties
  • 1052 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Bij NPO Radio 1 krijg ik in beeld; Kan "NPO Radio 1" niet afspelen. Het nummer is niet juist gecodeerd.
Gelijk even verder gekeken maar ook NPO Radio 4 had dit probleem wat dus volgens mij echt wel bij Sonos zit.

icon

Beste antwoord door Tim S 15 August 2018, 16:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Wout, ik controleer net de stations en ze spelen bij mij beide muziek af. Indien je dit probleem nog altijd hebt wil ik je vragen even in te bellen, dan kunnen wij het testen waarom het bij jou niet werkt.

Overigens is dit een probleem aan de kant van de NPO, ze coderen het geluid.
Reputatie 1
Badge +1
Gelukkig is het niet altijd, maar als ze bij de NPO het geluid coderen dan verwacht ik wel dat mijn sonos one het kan afspelen. Op het moment dat ik dit kreeg was er een praat-programma op NPO1 en wat er op NPO 4 was kon ik dus niet horen.
De stations krijg ik binnen via Tunein (NPO1) en myTuner (NPO4) dus als het daar evt. niet goed doorgegeven zou worden is dat ook vreemd en ik vraag mij ook af of er niet meer personen dit probleem ondervinden.
Reputatie 7
Badge +2
Gelukkig is het niet altijd, maar als ze bij de NPO het geluid coderen dan verwacht ik wel dat mijn sonos one het kan afspelen. Op het moment dat ik dit kreeg was er een praat-programma op NPO1 en wat er op NPO 4 was kon ik dus niet horen.
De stations krijg ik binnen via Tunein (NPO1) en myTuner (NPO4) dus als het daar evt. niet goed doorgegeven zou worden is dat ook vreemd en ik vraag mij ook af of er niet meer personen dit probleem ondervinden.

Aan je reactie te lezen, heb je denk ik nog geen contact opgenomen met onze support desk.
Ons telefoon nummer is gratis, en we onderzoeken je thuisnetwerk graag.
Sonos kan prima de NPO radio afspelen, dus waarschijnlijk is er een wifi of netwerk probleem waarin Sonos niet begrijpt wat hij ontvangt, waarin hij deze standaard melding geeft over codering.