Beantwoord

Nog steeds geen Spotify connectie

  • 8 December 2018
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Goedemiddag.

Vorige week kon ik opeens niet meer connecten met Spotify. Ik begrijp dat dat met een storing te maken had.
Maar nu, een week later, kan ik nog steeds niet met mijn Spotify app connecten. In de Sonos app lukt het wel, maar dit vind ik niet fijn om te gebruiken.

Wat te doen? Ik heb Spotify als muziekservice al meerdere keren verwijderd en toegevoegd in de Sonos app, ik heb de Spotify app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik word er nu wel een beetje beu van.

Gr.
icon

Beste antwoord door Tim S 12 December 2018, 11:35

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hier geen problemen met Spotify Connect naar Sonos ... raar dat het bij jou niet werkt. Verder geen aanpassingen gedaan in je netwerk?
Nee helemaal niets.
Reputatie 1
Badge +1
Als het nog niet werkt, even via Twitter contact opnemen of bellen.
Spotify via iPhone/iPad afspelen lukt wel?
Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose van je Sonos installatie tegemoet.
Beschrijf dit diagnose nummer graag in je bericht.
Verder zijn wij inderdaad via facebook en twitter te benaderen, maar het maakt ons stukken makkelijker als je via support@sonos.com zou mailen of bellen.
Toch zie ik graag de diagnose tegemoet, misschien kan ik via dit forum al iets betekenen omtrent dit probleem.
Wil ook graag weten of je inderdaad van Spotify Connect gebruik maakt, en/of het wel/niet zou werken als je de Sonos app zou gebruiken om Spotify te starten.