Beantwoord

Muziekservice Deezer is niet meer te selecteren


Ik heb sinds deze week problemen met de muziekservice Deezer in mijn Sonos account. Nu heb ik hem vanmorgen even helemaal verwijderd en wilde hem opnieuw toevoegen en komt hij helemaal niet meer voor in de bibliotheek van muziekdiensten.
icon

Beste antwoord door Erooij 3 March 2019, 20:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er zijn technische problemen aan de kant van Deeze. Dit wordt nu ook gemeld binnen Sonos.
Zie ook bijgaande link: https://status.sonos.com/
Top! Thanks ,ik ondervond hetzelfde probleem.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Wordt dit snel opgelost?
“gelukkig” zijn er meerdere met hetzelfde probleem. Had al bijna m’n iPhone de tuin in gesmeten... ?
Ik heb sinds deze week problemen met de muziekservice Deezer in mijn Sonos account. Nu heb ik hem vanmorgen even helemaal verwijderd en wilde hem opnieuw toevoegen en komt hij helemaal niet meer voor in de bibliotheek van muziekdiensten.
Mvdam ik heb dus precies hetzelfde. Totaal verdwenen en krijg het er met geen mogelijkheid meer op. Heb jij inmiddels al een oplossing?
Mik1974, begin met het lezen van de reakties o.a. die van Sonos zelf
Badge
Gelukkig, k ben niet de enige. 😃 Dacht dat t aan mij lag......
Via de link wordt gemeld dat het probleem opgelost moet zijn. Helaas kan ik nog altijd geen Deezer terug vinden in de Muziekservices.
Reputatie 7
Badge +3
Op het Engelse forum wordt aangegeven dat e.e.a. automatisch weer goed zou moeten komen. Om dit proces te versnellen kan je in de controller handmatig voor een update kiezen. Er gebeurt dan ogenschijnlijk niks, maar bij mij werkte Deezer daarna weer prima.