Beantwoord

muziekindex bijwerken

  • 30 June 2017
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Na toevoegen van muziek weigert de opdracht muziekindex bijwerken niet. Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door jakverhagen 1 July 2017, 17:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Op wat voor manier weigert het systeem? Krijg je een melding? Of is de optie niet te vinden of uitgegrijsd? Mis je ook nog andere opties (zoals geavanceerde opties)? Mocht je ook nog andere opties missen of uitgegrijsd hebben, dan heeft je systeem waarschijnlijk een update nodig. Daarna heb je alle opties weer. Mocht dit niet helpen, dan willen we graag een precieze beschrijving van waar het mis gaat, en een diagnose van het systeem. Het nummer van de diagnose mag je dan in je anwoord vermelden. Diagnose maak je zo.
Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik ontdekt dat het door een gedownloade file van het type WMA werd veroorzaakt. Boven een bepaalde bitrange wordt dit door Sonos niet geaccepteerd, overigens zonder een foutoorzaak weer te geven. Na een conversie van WMA naar MP3 werd het vanmorgen prima verwerkt. Kun je mij misschien nog een tip geven hoe deze topic af te melden? Ik ben nog een groentje.
Hartelijke groeten
Jacques
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb je antwoord gemarkeerd als de "oplossing" voor je gemelde probleem 🙂 Het topic zal blijven bestaan voor het geval andere klanten mogelijk eenzelfde vraag hebben, maar je hoeft verder niks meer te doen.