Vraag

Muziekbibliotheek in ene niet te vinden

  • 15 December 2016
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Beste,

Sinds enige tijd heb ik een Sonos systeem. Deze was succesvol geïnstalleerd. Enigszins jammer dat mijn laptop aan moet staan om de muziek af te kunnen spelen om vervolgens een tablet te gebruiken voor easy acces, maar dat is niet mijn probleem =)

Mijn probleem is dat ik nu telkens als ik mijn Sonos aanzet op mijn laptop, hij de muziekmap in ene niet meer kan vinden. Voorheen was dit op te lossen door de gehele muziekbibliotheek te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar dat werkt nu ook niet meer (naast dat het niet de bedoeling lijkt om telkens alles opnieuw te configureren).
Hij geeft de 1002 code, maar al zit ik naast mijn router (die in mijn Ziggo box zit) dan nog geeft ie aan niks te kunnen vinden. Mijn laptop geeft volledig ontvangst van WIFI aan en heeft geen problemen. De Firewall is via McAfee aangepast zodat hij toegang zou moeten hebben.

Wat kan dit zijn? En hoe zorg ik er voor dat ik niet steeds m'n muziek bibliotheek moet verwijderen en opnieuw uploaden?

Mvg,

Chess 🙂

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Ik zie dat het een maand geleden was, doet het probleem zich nog voor? Stuur even een diagnose in nadat het probleem zich voordoet.