Beantwoord

Muziek via Sonos (Spotify) stopt steeds.

  • 9 May 2019
  • 3 reacties
  • 1314 Bekeken

Halverwege liedje valt het stil en start daarna het volgende liedje op. Heel irritant.
icon

Beste antwoord door Frank N 13 May 2019, 11:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.

Verneem ook graag op welke kamer/groep u het probleem meemaakt mocht u meerdere kamers/groepen in huis hebben.

Reputatie 5
Badge +3
Dank je wel voor de diagnose, hieruit maakt ik op dat het merendeel van je speakers een zwak signaal ontvangen van je Apple router. Wat mijn voornamelijk opvalt is dat in de Werkkamer er een extreem sterk signaal is van een Horizonbox van Ziggo. Dit signaal zit op hetzelfde kanaal als je Pietenarie WiFi.

Als je het signaal van de Horizonbox niet gebruikt dan raad ik je aan om het uit te zetten: https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/wifi-uitschakelen/

Mocht je het wel gebruiken dan raad ik je aan om van een van beide signalen het kanaal aan te passen naar bijvoorbeeld kanaal 1.

Hoplijke is hiermee het probleem opgelost. Indien dit niet het geval is dan ontvangen we graag nog een diagnose.