Beantwoord

Muziek stopt met spelen


Als ik muziek afspeel op mijn sonos play 1 dan stopt hij geregeld met geluid afspelen. De tijd loopt wel door. En daarna gaat hij door met het volgende nummer. Waar ligt dit aan? Diagnose nummer: 253812716. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tim S 15 March 2019, 10:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

21 Reacties

Badge
@Sonos: Lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb. Diagnosenummer 478212800. topic omschrijving "Spotify stopt met afspelen"
@Sonos. Ik heb hetzelfde probleem, ook schakelt hij geregeld naar een ander nummer, variërend tussen 30 sec en 2 min. Zeer vervelend. Diagnose nummer 1435850
Reputatie 7
Badge +2
Correct me if im wrong, maar volgensmij heeft iedereen in dit topic KPN?
We zijn op het moment in onderzoek naar Spotify problemen, die zich "voornamelijk" bij KPN klanten voordoen.

Helaas kan ik nog geen oplossing aanbieden, maar zover ik door de diagnose heen kijk zie ik geen significante wifi storing naar voren komen, en lijkt het op het netwerk of internet verbinding.
We zien de laatste paar weken redelijk wat klanten die deze zelfde problemen ervaren waarin we toch meer beginnen te neigen naar de internet verbinding van de provider.
Maar liever wijzen we nog niet al te direct, en nemen we het liever eerst in onderzoek voordat we concreet kunnen melden wat de oorzaak van het probleem is.

Deze diagnoses helpen ons enorm, dus bij deze bedankt voor de terugkoppeling.
Badge
Het valt mij ook op dat het alleen met spotify is, en sinds een tweetal weken. Ik heb inderdaad KPN en bij de uitval is mijn internetsnelheid ruim voldoende. TIDAL en Vinyl via de Connect gaan gewoon goed.
Badge
Ik heb ook issues met Spotify, bedraad of Wifi maakt geen verschil.
Ook KPN Glasvezel, Experiabox V10.
Correct me if im wrong, maar volgensmij heeft iedereen in dit topic KPN?
We zijn op het moment in onderzoek naar Spotify problemen, die zich "voornamelijk" bij KPN klanten voordoen.

Helaas kan ik nog geen oplossing aanbieden, maar zover ik door de diagnose heen kijk zie ik geen significante wifi storing naar voren komen, en lijkt het op het netwerk of internet verbinding.
We zien de laatste paar weken redelijk wat klanten die deze zelfde problemen ervaren waarin we toch meer beginnen te neigen naar de internet verbinding van de provider.
Maar liever wijzen we nog niet al te direct, en nemen we het liever eerst in onderzoek voordat we concreet kunnen melden wat de oorzaak van het probleem is.

Deze diagnoses helpen ons enorm, dus bij deze bedankt voor de terugkoppeling.
Telfort in mijn geval...
Badge
Telfort in mijn geval...

Telfort is min of meer ook KPN, weet alleen niet of ze dezelfde apparatuur gebruiken.
Reputatie 7
Badge +2
Telfort is inderdaad de zelfde lijn als KPN, dus ook deze gevallen zien we graag tegemoet.

We zijn op het moment in onderzoek naar problemen met Spotify voornamelijk op de KPN lijn, maar helaas hebben we hier nog geen oplossing voor en is het dus nog in onderzoek.
Blijkbaar doen deze pieken van muziek uitval zich al voor sinds eind Januari, maar beginnen we helaas nu de trend pas een beetje te zien.
We hopen de oplossing spoedig te kunnen aandragen, of KPN/Spotify hier de juiste informatie over aan te kunnen leveren zodat ze het probleem aan hun kant kunnen oplossen.
Het is wel belangrijk voor ons om via diagnoses het netwerk en wifi als mogelijke oorzaak uit te sluiten.
We zien diagnoses dus graag tegemoet aangezien dit het proces zal versnellen tot een oplossing.
Kan helaas weinig extra aankaarten behalve de vraag geduld te houden.
Badge
@Tim S

Heeft zon diagnose alleen nut als het probleem ook echt optreedt? Of sowieso een diagnose opsturen?
Ik heb namelijk niet constant deze issues. Maar komt wel met regelmaat terug.
Reputatie 7
Badge +2
Aan de hand van een diagnose kunnen we alleen van de laatste 20 minuten zien hoe de wifi werkt, en we leggen het Spotify probleem en de wifi wel graag naast elkaar om uit te sluiten of wifi een oorzaak van het probleem kan zijn.
Vandaar dat we vaak refereren aan het maken van de diagnose kort nadat het probleem zich voordoet.
Uiteraard kan je een diagnose insturen, zullen we deze doornemen, misschien zien we wat anders, of wifi storing ook op momenten dat je geen problemen zou ervaren.
Uiteraard zullen we hier ook advies op bieden omtrent mogelijke wijzigingen die je wilt doordrukken.
Maar het kan zijn dat we er niks concreets op kunnen melden, en dus om een nieuwe diagnose zullen vragen als je daadwerkelijk tegen de problemen zou aanlopen.
Badge
Oke duidelijk,

Ik heb regelmatig last van uitvallende muziek en krijg dan foutmeldingen dat de bandbreedte niet toereikend is om de buffen te behouden o.i.d.

Ik heb alle speakers bedraad hangen aan het netwerk. WiFi credentials zijn ge-reset, en wifi staat op alle 4 de speakers uit.

Het valt me op dat het nu al 2 dagen weer normaal draait, maar vaak is dat tijdelijk.

Als er iets aan de hand is met de KPN lijn, hoor ik graag hoe ik, of KPN dit kan fixen.
Reputatie 7
Badge +2
Oke duidelijk,

Ik heb regelmatig last van uitvallende muziek en krijg dan foutmeldingen dat de bandbreedte niet toereikend is om de buffen te behouden o.i.d.

Ik heb alle speakers bedraad hangen aan het netwerk. WiFi credentials zijn ge-reset, en wifi staat op alle 4 de speakers uit.

Het valt me op dat het nu al 2 dagen weer normaal draait, maar vaak is dat tijdelijk.

Als er iets aan de hand is met de KPN lijn, hoor ik graag hoe ik, of KPN dit kan fixen.

Stuur graag een diagnose dan kan ik concreet zijn over jou huishouden en wifi situatie.
Over Spotify en KPN kan ik helaas niet concreet zijn en dit is dan ook nog in onderzoek.
Badge
@ Tim s

Zoals gevraagd: 1661521836

Maar momenteel geen problemen.

BTW je hebt het over uitval sinds januari. Ik heb dit al sinds maart 2018 met tussenpozen van een wel werkend systeem.

Meest voorkomende klachten:

- Uitval Spotify, springt dan verder naar volgende nummer
- Helemaal niet kunnen verbinden met Sonos vanuit de Spotify App.
@Tim S
Ik heb wederom het probleem gehad in de afgelopen 20.min
Diagnosesnummer: 656997092
Hier zelfde probleem. Sinds enkele weken haperende muziek, stoppen en over naar volgende nummer. Ook hier Kpn.

Diagnose: 2023640293
Correct me if im wrong, maar volgensmij heeft iedereen in dit topic KPN?
We zijn op het moment in onderzoek naar Spotify problemen, die zich "voornamelijk" bij KPN klanten voordoen.

Helaas kan ik nog geen oplossing aanbieden, maar zover ik door de diagnose heen kijk zie ik geen significante wifi storing naar voren komen, en lijkt het op het netwerk of internet verbinding.
We zien de laatste paar weken redelijk wat klanten die deze zelfde problemen ervaren waarin we toch meer beginnen te neigen naar de internet verbinding van de provider.
Maar liever wijzen we nog niet al te direct, en nemen we het liever eerst in onderzoek voordat we concreet kunnen melden wat de oorzaak van het probleem is.

Deze diagnoses helpen ons enorm, dus bij deze bedankt voor de terugkoppeling.
Telfort in mijn geval...


Ik heb hetzelfde probleem
Elke keer stopt de muziek , bij een niet goed werkende netwerk verbinding.
Wij zijn ook klant bij Telfort.
En het is pas van de laatste weken...
Correct me if im wrong, maar volgensmij heeft iedereen in dit topic KPN?
We zijn op het moment in onderzoek naar Spotify problemen, die zich "voornamelijk" bij KPN klanten voordoen.

Helaas kan ik nog geen oplossing aanbieden, maar zover ik door de diagnose heen kijk zie ik geen significante wifi storing naar voren komen, en lijkt het op het netwerk of internet verbinding.
We zien de laatste paar weken redelijk wat klanten die deze zelfde problemen ervaren waarin we toch meer beginnen te neigen naar de internet verbinding van de provider.
Maar liever wijzen we nog niet al te direct, en nemen we het liever eerst in onderzoek voordat we concreet kunnen melden wat de oorzaak van het probleem is.

Deze diagnoses helpen ons enorm, dus bij deze bedankt voor de terugkoppeling.
Telfort in mijn geval...


Ik heb hetzelfde probleem
Elke keer stopt de muziek , bij een niet goed werkende netwerk verbinding.
Wij zijn ook klant bij Telfort.
En het is pas van de laatste weken...


En dit gaat dan ook alleen om de play 1 speakers
Bij de Beam geen problemen
Badge
@Tim S

Wederom issues.

Diagnose: 431163093

EDIT: Issues blijven nu bestaan, muziek luisteren is momenteel onmogelijk 😠
Hier hetzelde probleem. Muziek stopt en na enkele seconden start her volgende nummer.

KPN icm V9 en V10A modem (ik dacht dat modem stuk was, heeft kpn netjes omgeruild).

Sonos Beam

Diagnose: 1826656383

Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +2
Bedankt voor alle diagnoses, we zullen deze onderzoeken en meenemen in het proces.
Kan helaas geen oplossing aankaarten, omdat het probleem zich op de KPN/Spotify lijn voordoet, maar we hopen dat onze feedback hun snel het probleem doet laten oplossen.
Reputatie 7
Badge +2
We hebben een Community Post geschreven omtrent het probleem voor KPN/Telfort klanten
Zie graag hier het topic, dit zodat alle nog inkomende diagnoses op 1 plek komen te staan en het ook voor ons overzichtelijk blijft.