Vraag

Muziek sorteren op jaar

  • 1 November 2016
  • 7 reacties
  • 403 Bekeken

Badge
Ik zou graag de optie "muziek sorteren op jaar" toegevoegd willen zien.
Is dat mogelijk? Of moet ik mijn vraag ergens anders stellen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hier zit je goed, dit is inderdaad een functie die niet beschikbaar is, maar wij houden van feedback van onze gebruikers. Onze ontwikkelaars kijken regelmatig naar de community voor eventuele suggesties, wie weet dat dit ooit komen zal in de toekomst. Thanks voor je feedback!
Beste (Ryan),

Meerdere verzoeken (op eerdere sonos fora) om een functie 'sorteren op datum' aanmaak cq. gewijzigd zijn allang ingediend. Zoek graag in mappen naar laatst toegevoegde muziek.
Is dit zo'n grote ingreep op heeft het zo'n lage prioriteit?

Gr. Dirk
Ik mis ook de functie, druk op de P en je bent gelijk bovenaan alle nummers die met een P beginnen.
Reputatie 1
Inmiddels een paar (al dan niet geslaagde) updates verder maar nog steeds niet de mogelijkheid om albums op jaar te sorteren en laatst toegevoegde albums snel te kunnen vinden. Jammer...
Software matig is Sonos een grote façade, visueel en praktisch.

 4 JAAR GELEDEN AL GEVRAAG OM TE BLADEREN DOOR MAPPEN OP JE TELEFOON EN NOG STEEDS NIET DEZE SIMPELE FUNCTIE.

 

Reputatie 1
Badge +1

Nog steeds niet aan mijn verzoek voldaan. Maak inmiddels geen gebruik meer van de Sonos database. 
Al mijn muziek gaat via Audirvana op mijn iMac via Airplay naar de Sonos. 
Nu geen beperking meer van een maximum aantal tracks en de mogelijkheid om HiRes af te spelen. 
En bovendien sorteren en selecteren met Audirvana wat ik maar wil. 
Als het niet kan zoals het zou moeten, dan moet het maar zo. 
Bovendien met Audirvana alle muziek te kiezen op iPad en iPhone.