Muziek pc-versie sonos ook via speakers PC

  • 2 October 2014
  • 6 reacties
  • 1726 Bekeken

Hee Hallo!
Heeft iemand een idee hoe ik mijn muziek via het sonos-Windows programma ook via m'n PC speakers kan laten gaan? Zodat ik zowel het geluid via m'n play5 als via m'n pc loopt?
Dit zonder gebruik te maken van de in line Jack aansluiting (dit ivm vertraging)
Denk niet dat het mogelijk is maar ik probeer het toch even

Thanks alvast!!!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Welkom op het forum, henk004!

Heeft iemand een idee hoe ik mijn muziek via het sonos-Windows programma ook via m'n PC speakers kan laten gaan?

Helaas, dat is niet mogelijk. Over de technische achtergrond ervan kun je het nodige vinden op het Engelstalige deel van het forum.
Was er al bang voor haha
Maar bedankt!!
Reputatie 2
correct me if I'm wrong. Maar ik meen me te herrineren dat je via een android toestel het geluid via sonos wel kon afspelen...

Dus wie weet wordt via de PC in de toekomst ook wel toegevoegd.... ooit
Reputatie 5
Badge +3
Je kunt bij mobiele apparaten audio bestanden afspelen die zich op het apparaat bevinden. Je kunt niet 1 op 1 alle audio laten afspelen door Sonos. (Dus als je in de youtube-app een filmpje opent, blijft de audio via de telefoonspeakers gaan)
Reputatie 2
Als je je een Sonos Connect hebt die in de buurt van je PC staat kan het natuurlijk wel. De output van de Connect in de line-in van de PC.
Badge
Of als één van je Sonos apparaten is aangesloten met een Apple Airport Express, kan je zowel in Itunes via je speakers als op de Sonos simultaan de muziek afspelen. Je speelt dan in feite af via Itunes.