Vraag

Muziek hapert bij streamen.

  • 20 April 2021
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Wanneer ik muziek stream naar mijn Sonos hapert die. Eerst met mijn telefoon, nu ook al met mijn computer. Muziek springt heel de tijd aan en af. Heb alles al gereset, maar het blijft haperen. En soms staat hij bij mijn Beschikbare toestellen en soms niet. Zeer vervelend.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat heeft bijna altijd te maken met je netwerk in huis en hoe Sonos daarmee verbonden is.

Maar ik heb daar nooit problemen mee gehad, tot nu. En hoe kan ik dat dan oplossen?

Reputatie 6
Badge +3

Maar ik heb daar nooit problemen mee gehad, tot nu. En hoe kan ik dat dan oplossen?

Om te beginnen door hier wat meer uitleg te geven daarover inclusief alle apparaten die daarbij een rol spelen.

Ik heb een Sonos SYMFONISK van ikea die in verbinding staat via wifi met mijn iphone en imac.

Via Spotify op mijn computer stream ik dan naar de sonos, dat tot voor kort nooit problemen gaf. En sinds een paar dagen valt hij dus vaak uit, of verschijnt hij zelfs niet tussen mijn beschikbare toestellen.

 

Hetzelfde als ik het via mijn telefoon doe. Heb ook al via de app van sonos zelf geprobeerd, maar dat geeft nog meer problemen. Daar krijg ik vaak het bericht dat ze geen verbinding kunnen maken met de sonos.

Reputatie 6
Badge +3

Welke wifi (apparatuur) gebruik je ?

Wij hebben Telenet, dus apparatuur van hen … Of bedoel je iets anders?

Reputatie 6
Badge +3

Dat bedoel ik, wat voor apparatuur is dat ? 1 of meerdere met versterkers; het helpt om een exacte opsomming te geven van de apparaten nadat de kabel uit de muur komt.