Vraag

muziek casten vanaf smartphone

  • 18 October 2020
  • 31 reacties
  • 1204 Bekeken

Badge

Hallo,

 

we hebben een sonos one en one sl.

 

kan ik muziek vanaf mijn telefoon casten naar de sonos speakers?

Als ik muziek speel zie ik alleen mijn chromecast apparaten en geen optie voor sonos, klopt dit?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

31 Reacties

Badge

Ik had dit de afgelopen week ook. Een telefoontje met Sonos heeft dit opgelost.

Serieus?

 

Heb je zo tel bij de hand. Dan bel ik ze gelijk

Reputatie 7

 

https://support.sonos.com/s/?language=nl_NL

Bij mij was de Beam opeens weg uit GA. Met geen mogelijkheid weer terug te vinden. Na contact weer terug..

Badge

Ik heb ze gebeld. Moest alles spanningsloos maken, wat ik al gedaan had. Echter verkeerd moment..zoon's pc werd net opnieuw geïnstalleerd waarbij ISO onderweg was van Microsoft site 🤷

 

Maar daarna afgemaakt, wat niet hielp. Ik heb afgesproken dat ik morgen terug bel

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk dat ze met ‘alle spanning eraf’ je Sonos apparaten en router hebben bedoeld, en niet je groepen in de meterkast, dat is een beetje drastisch. Als ik dat hier doe, word ik standrechtelijk ge-executeerd door mijn vrouw en kinderen :joy:

En dan te bedenken dat dit topic eigenlijk over ‘casten’ ging haha :joy:

Badge

Ik denk dat ze met ‘alle spanning eraf’ je Sonos apparaten en router hebben bedoeld, en niet je groepen in de meterkast, dat is een beetje drastisch. Als ik dat hier doe, word ik standrechtelijk ge-executeerd door mijn vrouw en kinderen :joy:

En dan te bedenken dat dit topic eigenlijk over ‘casten’ ging haha :joy:

Ja dat bedoelde ze ook.. en daarom kon de router niet uit. ISO file onderweg van Microsoft site? Bij mij is bijna niet anders trouwens... Qua executie 😂

Reputatie 6
Badge +3

Dit topic was echt Karma, ik ga nooit meer lachen denk ik want kort hierna heb ik 2 dagen Ziggo internet storing gehad en de gast van Ziggo support zoekt natuurlijk alleen maar de fout bij jou. 

2 radeloze tieners hier in huis die hun lifeline met PS4 voor 2 dagen kwijt waren, dat wil je niet meemaken :cry:

Heb ik het nog even niet over 2 dagen zonder Sonos :sleepy: