Vraag

Mp3 van m'n telefoon afspelen

  • 25 January 2018
  • 9 reacties
  • 758 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik ben nieuw hier dus de vraag is waarschijnlijk al lang een keer gesteld maar ik kan er niks over vinden. Als ik mijn eigen muziek afspeel vanaf mijn telefoon, dan wordt niet het hele nummer afgespeeld. Vlak voor het einde stopt de muziek en springt hij naar het volgende nummer. Dit is zeer irritant. Hebben meer mensen dit en hoe kan ik het oplossen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
Overigens kan het te maken hebben met de keep alive functie - iets wat ervoor zorgt dat een telefoon de verbinding met de wifi niet verliest wanneer het scherm uit gaat. Wil je proberen na te gaan of de muziek ook uitvalt wanneer het scherm opgelicht blijft? Als de muziek alleen uitvalt wanneer het scherm donker is probeer dan de hardware volume controle aan te zetten voor de Sonos app, dit zou de keep alive moeten activeren.
Badge
Hoi Bob,

Dank je voor je antwoord maar het gebeurd bij ieder nummer. Terwijl ik voorheen hele simpele somputerspeakertjes aan m'n telefoon had hangen en het dan, met dezelfde muziek, niet gebeurde.
Reputatie 7
Badge +2
Zien we toch graag een diagnose tegemoet.
Zonder diagnose kunnen we niet concreet over uw huishouden en uw probleem praten.
Badge
Ik heb inmiddels al 2x een diagnose gestuurd maar vervolgens hoor ik niks meer. Het probleem bestaat nnog steeds en ik baal hier behoorlijk van
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb inmiddels al 2x een diagnose gestuurd maar vervolgens hoor ik niks meer. Het probleem bestaat nnog steeds en ik baal hier behoorlijk van
We willen het diagnose nummer wel graag van je horen, het is niet dat ik op je scherm mee kan kijken om te zien wat het bevestiging's nummer is.
Badge
Hoi Tim,
Ik heb nogmaals een diagnose verstuurd en het nummer is: 604935088 Bij ieder volgend nummer gaat er een beetje meer van het einde van het liedje af.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi Tim,
Ik heb nogmaals een diagnose verstuurd en het nummer is: 604935088 Bij ieder volgend nummer gaat er een beetje meer van het einde van het liedje af.

Wil je verzoeken op je D-Link in te loggen via http://192.168.2.1
We willen de DNS aanpassen naar die van Google.
DNS1: 8.8.8.8
DNS2: 8.8.4.4

DNS is vaak te vinden onder DHCP instellingen, of onder lokaal netwerk.
Elke router heeft het op een andere plek verstopt.
Je kunt uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen waarin we u kunnen assisteren in deze wijziging.
Als u dit heeft aangepast, graag de Sonos speaker uit en aan zetten dmv stroomloos maken en opnieuw op het stroom aansluiten.
Ben benieuwd of u nog tegen de zelfde problemen aanloopt.

NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Badge
Hoi Tim,

Bedankt voor je reactie. Ik ga dit doorgeven aan mijn zoon want eerlijk gezegd gaat dit een beetje boven m'n pet 😉 Zodra hij ermee bezig is geweest laat ik je weten of het opgelost. In ieder geval hartstikke bedankt voor je snel antwoord.
Reputatie 7
Badge +2
Denk dat je ons ook even wil bellen hierover, want de laatste diagnose liet mij Spotify problemen zien, vandaar mijn laatste advies, maar lees nu nogmaals goed, en zie dat het ook gaat om nummers van de telefoon welke niet het einde bereiken.
We helpen uiteraard graag, maar hier wil je ons echt even voor bellen.