Beantwoord

Mijn spotify (in app dus geen airplay) hapert enorm met mijn sonos speakers.

  • 27 May 2021
  • 2 reacties
  • 1663 Bekeken

Ik heb mijn sonos move en one sl al meer dan een jaar in gebruik en het werkt altijd prima. Sinds een week of 2 hapert de muziek enorm om de 5-10 sec wanneer ik muziek afspeel via de spotify app. Wanneer ik het exact dezelfde nummer afspeel met spotify via airplay is er niks aan de hand.

 

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

icon

Beste antwoord door Cristian N 28 May 2021, 10:24

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Badge

Hallo @Sommetje , ik probeer ook wat bij te dragen.

Ik had zelf ook een haperende Spotify op de Sonos. Bij mij was de oplossing om een van de speakers (ik heb de Sub gedaan) direct te verbinden met een netwerkkabel aan de router. Systeem stelt zich even 2 minuten opnieuw in en sindsdien had ik een prima verbinding met Spotify.

Ik kon uit jouw post niet halen of je al een SonosNet had aangelegd, maar zo niet: doe er je voordeel mee!

 

Gr

Ronald

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Sommetje en welkom op onze Sonos Community!

 

Het lijkt op een netwerkprobleem aangezien het woord „happeren”. Zodat ik je beter kan helpen, wil ik je enkele vragen stellen. Ervaar je haperingen enkel met Spotify of ook met de radio of een nummer op de telefoon? Goed om te weten dat je het probleem niet ervaart via Airplay.  Omdat ik hier op het forum geen diagnoses kan uitlezen, kan ik je enkele tips geven.  Daarvoor heb ik het volledige beeld nodig van hoe je netwerk eruitziet. 

Eerst probeer even de router en de speakers opnieuw op te starten. Mocht je het probleem nog steeds ervaren, kan je de speakers dichter bij de router zetten. Controleer of de speakers up-to-date zijn. Ook belangrijk is als er draadloze apparaten in de buurt staan van de speakers of metaal onderwerpen die de WiFi kunnen verstoren.

 

Graag verneem ik van je.