Meerdere locaties - Spotify Stream

  • 27 April 2021
  • 6 reacties
  • 353 Bekeken

Ik heb al enkele jaren een uitgebreid Sonos Systeem waar ik tevreden over ben, ik speel muziek af in verschillende locaties alsook verschillende muziek over de verschillende locaties in huis met streaming dienst Spotify.

Nog nooit geen problemen ondervonden tot vandaag nu kan ik enkel nog de zelfde muziek afspelen over alle locaties en als ik wil op een andere locatie in huis een ander muziekje wil opzetten schakelt op de andere locatie de muziek uit en komt er een melding dat Spotify ergens anders aan het afspelen is.

Ik heb dit probleem nog nooit gehad en ik heb ook niets verandert aan instellingen .

 

Is er daar een verklaring over??


6 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Youwantedthebest en welkom op onze Sonos Community!

 

Het antwoord hangt af van wat je met „locatie” bedoelt. Gaat het over meerdere Sonos-systemen? Of bedoel je gewoon een andere kamer in de Sonos App? Het kan zijn dat je Spotify-account op meerdere Sonos-systemen staat. Je moet ook weten dat een Spotify-account enkel op één Sonos-systeem kan worden gebruikt (door Spotify beslist). 

Als je maar één Sonos-systeem hebt en dat je deze meldingen krijgt, betekent dat er iemand anders je Spotify-account gebruikt op een andere systeem. Als je de enige bent die toegang op die Spotify-account heeft, heb je mogelijk meerdere Sonos-systemen in het huis en dan is de Spotify-limiet van toepassing.

Omdat ik hier je systeem niet kan inlezen, raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij in je Sonos-systeem kunnen kijken op basis van een diagnose.

 

Graag hoor ik van je wat de oorzaak is.

Bedankt voor jou reactie,

Ik heb al een 3 tal jaar mijn Sonos Systeem , er is maar 1 systeem op 1 Locatie met verschillende kamers.

Als ik kamer 1 activeer met Spotify dan speelt er muziek maar als ik Kamer 2 wil activeren met dezelfde Spotify Account dan stopt kamer 1 met spelen, en komt er een melding dat ergens anders Spotify gebruikt wordt. Ik heb een Premium abonnement van Spotify, dat ik tegelijkertijd gekocht heb samen met mijn Sonos Systeem , Mijn Systeem bestaat uit een 1 x playbar en 1 x Sub ,1 x play5, 3 x play1, 2 x Connect, 2 x amp

mvg

Gino

Reputatie 1
Badge +2

Bedankt voor de aanvullende informatie.

 

In dit geval raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij in je systeem kunnen kijken.

Hersteld,

 

Volledig opnieuw geïnstalleerd en probleem opgelost

 

Thx

Reputatie 7

Er was ook iets mis bij Spotify: https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/playing-different-spotify-content-in-different-rooms-no-longer-working-6857921

Oei,  dan had ik toch beter gewacht en een beetje werk bespaart.

 

Gino

Reageer