Beantwoord

Meerdere configuraties

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Waarom is het niet mogelijk om verschillende configuraties in te stellen, bv. als ik een film afspeel moet ik steeds het geluid afstellen omdat dat weer anders klinkt als de tv of het streamen van muziek en vice versa, dit zou toch erg handig zijn.

Gr. Leo

icon

Beste antwoord door Tim S 30 October 2019, 11:52

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey Jansen leo,

In principe geeft Sonos wat deze aangeboden krijgt, als je TV geluid harder of zachter klinkt dan wanneer je muziek zou afspelen, dan zou de bron van het video materiaal dit harder of zachter aanleveren.

Als de bron op een juist niveau bij Sonos aangeboden zou worden, dan zul je in de meeste gevallen dit als zelfde volume niveau moeten kunnen ervaren als wanneer je muziek zou afspelen.

Wel zit er een verschil tussen een Stereo signaal en een Dolby signaal, thuis ervaar ik bij Stereo dat het iets zachter is dan wanneer ik een goede Dolby Digital 5.1 film kijk, waarin het geluid veel voller en harder klinkt, en ik in sommige gevallen het geluid ook weer iets zachter zet omdat bijvoorbeeld familie ligt te slapen.

Beste Tim, dank voor je reactie, ik snap wat je bedoelt maar het ging mij eigenlijk om de treble, de bas en de loudnes dat vraagt bij iedere bron toch een andere voorkeur maar dat is zeker toekomst muziek wat Sonos betreft.

Gr. 

Reputatie 7
Badge +2

Beste Tim, dank voor je reactie, ik snap wat je bedoelt maar het ging mij eigenlijk om de treble, de bas en de loudnes dat vraagt bij iedere bron toch een andere voorkeur maar dat is zeker toekomst muziek wat Sonos betreft.

Gr. 

Denk dat hier inderdaad weinig verandering in zal komen, en zo is aangeboden sinds Sonos op de markt is verschenen.

Dit zijn standaard waardes, waarin je inderdaad zou kunnen schakelen.

Dank, 😄