Luisteren naar haperende radio

  • 9 June 2020
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Hallo allen. Ik heb slechts wat te delen binnen de community. Ik lees veel berichten over haperende Sonos systemen. Ik heb zelf een Beam met 2 Sonos Ones. Wanneer is radio luister via de service Tune In of Juke, heb ik veelvuldige momenten dat er secondes lang stilte heerst. Met Tune In komt dat om en nabij een keer of 5 per dag voor. Met Juke veel meer, maar daar ben ik mee opgehouden te tellen hoe vaak dat voorkwam. Het maakte niet uit welk radiostation ik beluisterde. Ik heb de services Tune In en Juke verwijderd van het Sonos systeem. Ik gebruik nu voor het beluisteren van radio Sonos Radio. Hierbij heb ik beduidend minder last van haperende stiltes. Met Spotify heb ik nog nooit haperingen meegemaakt. Ook het beluisteren van het geluid van de TV heeft nooit stiltes opgeleverd. Zou het aan de Tune In en Juke liggen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Cybermous,

Spijtig dat er niet eerder een reactie geboden is,

Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze support afdeling?

Ervaar je ‘t beschreven probleem nog?

Hallo. Het komt nog wel voor, maar wel minder. Vandaag ben ik overgeschakeld naar een andere provider. Wellicht dat ik de komende weken nog minder haperingen ervaar. Ik gebruik Juke en TuneIn niet meer, maar alleen de sonos radio.