Link naar extra info over artiest of uitvoering


Badge

Ben ik de enige die graag een knop in de app zou zien die mij direct doorlinkt naar extra info over de artiest of uitvoerenden (als je kunt kiezen uit verschillende uitvoeringen) en tekst van de muziek of achtergrond van de betreffende muziek.


11 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb wel wat wensen die hoger op mijn prioriteitenlijstje staan :joy: . Party mode, wild card search, ik kan nog even doorgaan. Guess what, die komen er ook niet.

Reputatie 7
Badge +3

Ik weet niet welk device je gebruikt, maar op mijn iPad maak ik hier gebruik van SonoPad. Via deze app kan je info vanuit het internet oproepen. Een aanrader. Het kost eenmalig iets maar tot op heden prima ondersteuning vanuit de ontwikkelaar. Ook wanneer je tegen problemen aanloopt.

Reputatie 6
Badge +3

Ik weet niet welk device je gebruikt, maar op mijn iPad maak ik hier gebruik van SonoPad. Via deze app kan je info vanuit het internet oproepen. Een aanrader. Het kost eenmalig iets maar tot op heden prima ondersteuning vanuit de ontwikkelaar. Ook wanneer je tegen problemen aanloopt.

interessant...heeft deze nog andere functies die de Sonos App niet heeft ?

Edit: kan `m niet vinden voor de Iphone, is die alleen voor Ipad ? Is het dan SonoPhone ?

Reputatie 7
Badge +3

Ja klopt. Er zijn aparte voor iPad en iPhone. 
Even googelen op SonoPad of SonoPhone en je vindt wat meer info. 

Reputatie 6
Badge +3

SonoPhone op de Iphone gezet, ikga eens testen. 

Reputatie 7

@Eddie the Eagle Wat versta jij onder party mode?

Reputatie 6
Badge +3

@106rallye Iets wat Sonos helaas nooit zal ondersteunen denk ik, nl een modus waarbij ‘gasten’ wel nummers kunnen toevoegen aan de speellijst maar verder helemaal niks. Dus geen nummers overrulen, speellijsten verwijderen, volume aanpassen (steeds harder dus). Ik heb Windows Players gezien waar je deze Party Mode kan activeren en bovenstaande functie intreed. De gebruiker die Party Mode opstart geeft een password op om Party Mode te activeren en weer te de-activeren, zo simpel was dat. Dus niet eens gebruikersbeheer nodig.

Nu kunnen diezelfde ‘gasten’ alles dus heb ik (voor Corona) wel eens een DJ-oorlog zien ontstaan op een feestje thuis.

Dan kun je zeggen, dan laat ze niet op je netwerk, maar ja….zoals de waard is vertrouwd hij zijn ‘gasten’, haha. Die gasten zijn mijn vrienden die thuis ook Sonos hebben maar naar mate de avond vorderd, kunnen ze daar minder goed mee omgaan. Bij Sonos is het alles of niks.

Reputatie 6
Badge +3

SonoPhone op de Iphone gezet, ikga eens testen. 

@Erooij Niet echt on-topic maar we dwalen hier wel eens vaker af :joy: eerste bevindingen:

SonoPhone is cool, Zone Management is echt goed gedaan met die drag en drop maar vooral…..die app is snel zeg ! Radiozenders wisselen reageert veel sneller, volume reageert sneller, hele app is veel sneller vergeleken met de Sonos App.

Reputatie 7
Badge +3

Hij is zeker prima om erbij te hebben. Om on-topic te blijven…… misschien heeft de topicstarter er ook iets aan om de extra info op te halen. Of het is een Android gebruiker, tja dan moet hij/zij dit moois allemaal missen.

En nee, voor de eventuele azijnp…..s, ik heb geen enkel belang bij het gebruik van deze app.

Reputatie 6
Badge +3

Die extra info functie vind ik niet :joy:  maar kan kan aan mij liggen, ik gebruik geen muziekbibliotheek meer maar Plex daarvoor in de plaats.

Reputatie 7
Badge +3

Wellicht is deze optie alleen bij de iPad. Ik gebruik de iPhone verder niet voor Sonos.

Bij de iPad is dit een wereldbolletje aan de rechterkant van het scherm, waarna je diverse keuze opties hebt zoals Wikipedia (nl) of (en), Google, lyrics, YouTube etc. etc.

Reageer