Beantwoord

Lijningang Play:5

  • 22 November 2018
  • 4 reacties
  • 469 Bekeken

Geen geluid uit play5 icm lijningang, komt wel uit alle anderen (play1). Ledje knippert wit, daarna een paar keer oranje knipperend. Met bijv. Spotify wel geluid! Al een andere router gezet. Waar moet ik nog naar kijken?
icon

Beste antwoord door Ryan A 4 December 2018, 10:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dus de Play:1 kan de analoge ingang van de Play:5 laten horen, maar de Play:5 kan niet zijn eigen analoge ingang laten horen?
Kan de Play:5 wel iets anders ten gehore brengen? Denk aan Spotify, of Radio wat in de Sonos app te selecteren is?
Zie ook graag een diagnose tegemoet, verwoord het bevestiging's nummer graag in je bericht.
Dus de Play:1 kan de analoge ingang van de Play:5 laten horen, maar de Play:5 kan niet zijn eigen analoge ingang laten horen?
Kan de Play:5 wel iets anders ten gehore brengen? Denk aan Spotify, of Radio wat in de Sonos app te selecteren is?
Zie ook graag een diagnose tegemoet, verwoord het bevestiging's nummer graag in je bericht.



Beste Tim,

Het bevestigingsnr. is 810758380. Ongeveer een maand geleden heb ik ook iets verzonden (heb het nr. niet meer).
Spotify/TuneIN werkt goed.
Ik heb ze ook een keer van de spanning gehaald, bleek 5 te werken maar een 1 (die in serie staat) weer niet!
Vanavond ga ik weer eens proberen om het tv geluid te horen.

Alvast dank.
Reputatie 5
Badge +2
Ik zie in de diagnose dat je alles in de groep heb zitten. Haal de groep even uit elkaar en speel alleen de lijn-ingang op de Play:5 af. Als je nog steeds geen geluid krijgt, stuur dan een nieuwe diagnose in.
Badge

Mijn lijningang ziet hij wel maar 1 speaker heeft geen connectie. Ik krijg met geen mogelijkheid geluid meer via de tv sinds update naar S2.

Iemand suggesties? Ik heb alles al geprobeerd inclusief reset