Vraag

Kan spotify niet toevoegen aan sonos

  • 8 December 2019
  • 5 reacties
  • 1355 Bekeken

Kon niets meer afspelen heb spotify uit mijn sonos verwijdert, kan het niet meer terug installeren en kan ook geen diagnose sturen. Als ik spotify wil toevoegen dan wordt er connectie gemaakt maar die lijkt dan te stoppen en krijg ik een foutmelding.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Iets in je netwerk gaat niet goed, als ook een diagnose niet verzonden kan worden, dan komt Sonos simpelweg het internet niet op, meestal veroorzaakt door het netwerk waar de Sonos op aangesloten zit.

Soms helpt het om alle netwerk apparatuur inclusief Sonos uit en aan te zetten, maar mocht dit het toch niet doen, dan wil je terug naar de Basis.

Dus, een modem, met een speaker bekabeld, de rest van de apparatuur zoals wifi versterkers, switches, en andere apparatuur van de modem afgenomen.

Kijken of de controller die dan verbinding maakt met de wifi van de modem, de op dat moment bekabelde Sonos netjes kan besturen, en bijvoorbeeld wel een diagnose kan verzenden.

Vanuit die situatie langzaam uitbouwen, totdat je iets aansluit waarin het probleem zich weer voordoet, waarin je weet welk apparaat de oorzaak van het probleem is.

Uiteraard kan je ons ook bellen zodat we het netwerk samen zullen doornemen.

NL: 0800 555 1234

BE: 0800 644 44

Beide gratis te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.

Heel vervelend maar ook met bekabeld kan ik niets versturen.

De bel tijden helpen mij niet want ik neem aan ik in de buurt van de Sonos moet zijn om meteen te testen. Op .deze tijden ben ik aan het werk. Kunnen we het op een andere manier testen?

Op afstand?

Reputatie 7
Badge +2

Heb je vanuit dei bekabelde situatie wel alle andere apparatuur afgekoppeld?

Dat het dus alleen je modem, Sonos, en je telefoon is, de rest van de mogelijke apparatuur dus niet verbonden.

Mocht vanuit die situatie de Sonos wel kunnen functioneren, dan zullen we een volledig overzicht nodig hebben van alle apparatuur aangesloten op het netwerk. (zoals het er normaliter bijstaat)

 

Reputatie 7
Badge +2

Heb je dit probleem nogsteeds?

Zie een x-aantal meldingen van diensten die niet beschikbaar waren, waaronder ook Radio van Tunein.

Alle klanten die deze problemen ervaarde hadden kort daarna de melding gegeven dat alles weer functioneerde.

Hoor dan ook graag jou situatie.

Mocht je nog tegen het probleem aanlopen, maak dan graag een diagnose en koppel het bevestigings nummer graag terug in je bericht.

Helaas werkt het nog steeds niet.

Zowel het toevoegen van spotify lukt niet maar ook de diagnose versturen lukt niet.