Beantwoord

Kan niet inloggen bij Deezer

  • 30 April 2018
  • 8 reacties
  • 1640 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ik Deezer niet meer gebruiken want krijg steeds melding: Kan niet door muziek bladeren als ik Deezer in Sonos app selecteer. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jawa 3 May 2018, 10:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi jawa, graag willen we je vragen een diagnose van je systeem te maken en het bevestigingsnummer hier te beantwoorden. Dan kijken we even of er een specifieke reden te vinden is waarom je niet meer in Deezer kan.
Het probleem is opgelost door een nieuw wachtwoord voor Deezer in te stellen. Trouwens gaf Deezer als aparte app geen probleem met inloggen. Misschien heeft het te maken met Sonos update.
Reputatie 7
Badge +2
Het probleem is opgelost door een nieuw wachtwoord voor Deezer in te stellen. Trouwens gaf Deezer als aparte app geen probleem met inloggen. Misschien heeft het te maken met Sonos update.
Goed om te horen, wel ook vaag, want Sonos kijkt naar de inlog gegevens van deezer, dus dat het werkte op de deezer website, en hun app, houd in dat er waarschijnlijk een typ fout gemaakt werd toen je het in Sonos invoerde.
Nee, dat was zeker niet het geval. Kopieren en plakken ging bij de Deezer app prima echter via Sonos lukte dat kopiëren en plakken dus niet. Ik kreeg de eerste foutmelding van Deezer in Sonos zonder dat er door mij iets veranderd was.
BIU?
BIu?
BDFGRDGHMHJ
Reputatie 5
Badge +3
Hi Harm, je berichten lijken niet echt inhoud te bevatten. Wat bedoelde je te zeggen?