Beantwoord

"Kan niet door muziek bladeren" bij Spotify Afspeellijsten

  • 9 May 2018
  • 7 reacties
  • 4152 Bekeken

Goedemiddag,
Ik krijg sinds enkele dagen direct de melding "Kan niet door muziek bladeren" op het moment dat ik in de Spotify service bij 'Jouw muziek' kies voor 'Afspeellijsten'. Albums etc. worden wel zichtbaar. Ook een nieuwe afspeellijst aanmaken blijkt te werken (zie ik de Spotify app zelf), maar verschijnt niet in Sonos.
Ik heb voor het gemak maar vast een diagnose-rapport aangemaakt: 1467635898.
Hopelijk kunnen jullie iets zien/betekenen!
Dank vast,
Sander
icon

Beste antwoord door Stefanvdb 14 May 2018, 22:48

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Badge
Hoi Sander,
Heb ik ook gehad. Plus veel meer ellende. Al weken. Pas vandaag zag ik een topic dat je de muziekservices, in mijn geval Spotify, moest verwijderen en weer toevoegen. Tot zover, nog maar een uur zo actief, lijkt dat alles op te lossen. Ook het scrollen door afspeellijsten.
Succes,
Hans
Dank voor je hulp, Hans.
Ik had dat in de iPhone app ook al gedaan, nu ook in de desktop app, maar helaas werkt het niet bij mij... Nog steeds alles toegankelijk, behalve de afspeellijsten.
Gelukkig is er de omweg via Spotify zelf, maar het zou fijn zijn als het ook weer via Sonos werkt. Gelukkig wel voor jou!
Sander
ik volg even. Zelfde issue hier .. heb reeds op mijn iPad spotify gedelete en opnieuw geïnstalleerd, echter niet opgelost. Ik vrees dat ik op alle toestellen dit zal moeten doen? Jammer genoeg de gedownloade lijsten allemaal opnieuw te doen dan vrees ik? of zou er een fix aankomen?
Badge
Ik was niet helemaal duudelijk. Ik bedoel met Spotify verwijderen dat je in Sonos de services Spotify verwijderd en daarna opnieuw weer kopppelt.
Reputatie 5
Badge +2
Heb je de router al een keer herstart gehad? Probeer dit nog even.
Ik was niet helemaal duudelijk. Ik bedoel met Spotify verwijderen dat je in Sonos de services Spotify verwijderd en daarna opnieuw weer kopppelt.

Yes, dit werkte 🙂 Thanks Hans
Alles geprobeerd, maar niks hielp. Laten rusten en nu na een paar weken nog eens m'n afspeellijsten proberen te benaderen. En ineens werkt het weer. Kennelijk toch iets bij SONOS of Spotify. Bij mij is immers niks veranderd.
Dus nog een weinig bevredigende tip: gewoon even wachten...