Beantwoord

Kan niet door muziek bladeren bij Familystream


Badge
Hallo allemaal,

Sinds een aantal weken ben ik de trotse bezitter van de Sonos Play:3 met een abonnement op Familystream.

Nu heb ik een vraag:
Ik krijg een melding in de Sonos-app op mijn Androidtoestel dan Familystream: Kan niet door muziek bladeren. Ik zie wel de nummers in de wachtrij staan, maar ik kan voor de rest niets meer doen in de app. TuneIn doet het wel gewoon zoals altijd. Wat is hier aan de hand?
-DNS-gegevens heb ik al gecontroleerd/aangepast maar heeft niets geholpen.
-App heb ik opnieuw gedownload, ook dit heeft niet geholpen
-Firewall van Norton heb ik diverse instellingen gecontroleerd, geen bijzonderheden kunnen ontdekken.

Wie kan hier antwoord op geven?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Leon
icon

Beste antwoord door Tim S 13 April 2018, 11:08

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Stuur eens een diagnose van je systeem nadat je dit probleem ervaart, en antwoord hier het diagnosenummer. Dan kijk ik of ik kan achterhalen waar het in fout gaat.
Ik heb het ook, maar het ligt denk ik aan familystream. De app van familystream doet het nl ook niet
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb het ook, maar het ligt denk ik aan familystream. De app van familystream doet het nl ook niet
Loop je nog steeds tegen problemen aan? Of werkt het nu op Sonos en ook Family Stream?
Als er toch nog problemen zijn, alleen op Sonos, dan komt toch het verzoek een diagnose in te sturen en dit diagnose nummer naar ons terug te koppelen.

Ik heb nu ook dit probleem.

hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7

Heb je een diagnose ingestuurd? Dan kun je bellen met Sonos. Als er iets mis is met een muziekservice kun je dat hierzien: https://status.sonos.com

Hoe kan ik een diagnose insturen?

 

Reputatie 7

Zie hier: https://support.sonos.com/s/article/141?language=nl_NL

Ik heb dit probleem nu ook, wat zou ik kunnen doen?

 

Reputatie 7

Hierboven zijn een aantal opties genoemd.

Er is nog steeds geen oplossing voor dit probleem na telefonisch contact met Sonos doorverwezen naar Familystream zij geven op hun beurt wee aan dat Snos gisteren een oplossing zou uitrollen. Vandaag werkt het nog niet helaas.

Reageer