Beantwoord

Kan geen nieuwe sonos afspeellijst aanmaken

  • 17 November 2020
  • 13 reacties
  • 1776 Bekeken

Sinds kort kan ik geen nieuwe Sonosafspeellijst aanmaken, onder het pijltje staat niet meer de optie nieuwe afspeellijst, ik kan alleen toevoegen aan bestaande afspeellijsten. 

Iemand die dit herkent?

icon

Beste antwoord door 106rallye 7 February 2021, 13:46

Bekijk origineel

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kan je een schermafdruk plaatsen?Wanneer ik kies voor toevoegen aan playlist dan volgt een scherm waar ik kan kiezen voor een bestaande of een nieuwe. Ik werk met iOS. 

Ik heb even gekeken, met iOs lukt het me wel, maar als ik via laptop (windows 10) probeer, dan krijg ik niet de mogelijkheid om nieuwe afspeellijst aan te maken, ik krijg dan alleen de bestaande afspeellijsten te zien en geen mogelijkheid tot nieuwe aanmaken.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb zelf geen Windows en kan je daar dan niet verder bij helpen.

Net even op de Mac gekeken en daar heb ik wel de mogelijkheid om een nieuwe playlist aan te maken. Wanneer ik klik op toevoegen aan afspeellijst dan zie ik bovenaan de bestaande en dan helemaal onderin het scherm een optie “nieuwe afspeellijst”.

Ik heb een samsung s20 android 11 met sonos s2. Wat een ramp! Kan geen playlist aanmaken! Je kunt klikken tot je er bij neervalt maar de link doet helemaal niets! Alleen nummertje voor nummertje afspelen vanaf mijn telefoon. 

Reputatie 7

Heb je al contact opgenomen Sonos? Dat lijkt me effectiver dan je frustratie (plus de frustratie over iets dat al bijna twee jaar verholpen is) hier te dumpen.

Gaat het overigens om playlists van eigen muziek? Want anders kun je ook in Spotify playlistst maken die zichtbaar zijn in Sonos.

Het gaat om muziek die op mijn eigen telefoon staat. Ik had eerst een abonnement op Spotify toen werkte alles nog na beëindiging van Spotify en de overgang naar sonos s2 begon alle ellende. Bedankt voor je reactie

Reputatie 7

Staan de bestanden in de juiste folder? https://support.sonos.com/s/article/3198?language=nl_NL

Die staan nu allemaal zowel intern op music als op mp3 en sonos ziet ze beide. Maar nog altijd problemen met het maken van afspeellijsten.

Ik heb contact gehad met sonos en hun antwoord is dat het nooit mogelijk is geweest om een afspeellijst aan te maken in de sonos app. Alleen bij spotify.

 

Reputatie 7

Mogelijk inderdaad niet voor muziek op je Android telefoon. Op een NAS of computer volgens mij wel.

Ik heb een lijst gemaakt in samsung music. Als je die exporteert naar opslag neemt Sonos hem automatisch mee.

Badge

Iemand al een oplossing gevonden?  Ik heb sinds kort een S1 en een S2 gescheiden systeem. In S1 kon en kan ik nog steeds Sonos playlists aanmaken. Maar in het S2 systeem kan ik geen nieuwe Sonos playlists meer aanmaken. Is dit een mankement van het S2 systeem?

Ik bedoel NIET de spotify playlists maar de Sonos playlists zoals dat uitstekend werkte in S1. Help?

 

Badge

Iemand al een oplossing gevonden?  Ik heb sinds kort een S1 en een S2 gescheiden systeem. In S1 kon en kan ik nog steeds Sonos playlists aanmaken. Maar in het S2 systeem kan ik geen nieuwe Sonos playlists meer aanmaken. Is dit een mankement van het S2 systeem?

Ik bedoel NIET de spotify playlists maar de Sonos playlists zoals dat uitstekend werkte in S1. Help?

Gevonden. Onderaan doorklikken naar ‘meer’ en dan helemaal onderaan staat er optie nieuwe Sonos Playlist maken. Beetje verstopt maar het kan nog steeds. 

Reageer