Beantwoord

Kan geen muziek zoeken / vinden - enkel de radio werkt

  • 3 March 2019
  • 1 reactie
  • 848 Bekeken

Enkel radio streamen naar de Sonos boxen werkt momenteel. Ik gebruik de combinatie Deezer / Sonos al meer dan 5 jaar. Het is een terugkerend probleem dat op bepaalde momenten het ineens niet meer mogelijk is om muziek te zoeken of te vinden in de Sonos app. Meestal gaat het ineens weer terug. Nu zitten we al 3 dagen dat het niet werkt. Ik heb een Deezer abonnement en ik heb al verschillende keren de Sonos app geherinstalleerd en de updates uitgevoerd. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Tim S 4 March 2019, 10:50

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Deezer had dit weekend helaas problemen waardoor het niet goed wilde werken, en mogelijk ook andere afspeellijsten liet zien in je account.
De problemen zouden op het moment verholpen moeten zijn, mochten er toch nog problemen aanwezig zijn, dan zou ik aanraden de modem/router en ook Sonos een keer stroomloos te maken en opnieuw aan te sluiten zodat het geheugen leeg is en de Sonos voor de juiste gegevens bij Deezer zal aankloppen.
Als er toch nog problemen blijven bestaan, haal dan graag 1-malig de Deezer uit je Sonos door deze te verwijderen, en daarna opnieuw toe te voegen.
Als dit nog je probleem niet doet oplossen dan raad ik je aan ons even te bellen, maar weet dat je niet de enige bent die tegen de Deezer problemen aanliep, en er dus waarschijnlijk niks mis is met je Sonos installatie.