Vraag

Kan geen muziek meer toevoegen

  • 29 September 2016
  • 9 reacties
  • 382 Bekeken

Ik heb de nieuwste update gedaan en kan nu geen muziek meer toevoegen ??
heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niks helpt..

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wat krijg je te zien in de app? Zou je een screenshot willen maken en een diagnose in willen sturen.
Reputatie 2
Badge +1
Niet toevallig té veel muziek toegevoegd? Volgens mij is er een limiet van max 10.000 songs, zelf ben ik daar ook een keer mee geconfronteerd.

In ieder geval, succes!

Wat krijg je te zien in de app? Zou je een screenshot willen maken en een diagnose in willen sturen.
Badge +1
Jimgubbels, limiet is 65.000 tracks.
Reputatie 2
Badge +1
Sinds wanneer, mij is vorig jaar verteld dat de limiet 10.000 nummers was? Een ophoging zou zeer fijn zijn!

Jimgubbels, limiet is 65.000 tracks.
Reputatie 4
Badge +3
Sinds wanneer, mij is vorig jaar verteld dat de limiet 10.000 nummers was?
De limiet is al jaren 65.000 tracks. Het was in het begin 30.000 maar misschien al zo'n 10 jaar geleden is dat opgehoogd naar 65.000 tracks. Het is nooit 10.000 geweest.
Reputatie 2
Badge +1
Oké, dank je, duidelijk!

Sinds wanneer, mij is vorig jaar verteld dat de limiet 10.000 nummers was?
De limiet is al jaren 65.000 tracks. Het was in het begin 30.000 maar misschien al zo'n 10 jaar geleden is dat opgehoogd naar 65.000 tracks. Het is nooit 10.000 geweest.
Badge
ik zit met dezelfde ellende , krijg nog niet 1 foldertje met maar 10 nummers toegevoegd
Reputatie 4
Badge +3
ik zit met dezelfde ellende , krijg nog niet 1 foldertje met maar 10 nummers toegevoegd Vaak is het zo dat dit soort problemen veroorzaakt worden door de bestandsdeling instellingen op een computer, of de firewall instellingen van de computer.

In beide gevallen is dit iets wat niet echt op te lossen valt via tekst, en zal er een telefonisch gesprek moeten plaatsvinden zodat we kunnen inloggen op de computer en mee kunnen kijken. Onze contact informatie kan je hier vinden.
Badge
dank, zal morgen even in de telefoon klimmen dan 😉