Itunes problemen

  • 17 May 2018
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Ik heb zeer veel muziek gekocht via iTunes dat ik via een (Synology)NAS wil afpelen op Sonos. Gezien mijn bibliotheek vrij omvangrijk is met eigen CD's en oude vinylplaten die ik gedigitaliseerd heb viel het niet dadelijk op maar... een hele reeks gekochte nummers zijn niet meer zichtbaar op mijn Sonos. Ik las ook de frustratie van andere gebruikers in deze community. Dus contact opgenomen met iTunes... antwoord: dit moet je met Sonos of Synology bespreken, je kan ze steeds op je computer afspelen...:@:@

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft een limiet van 65.000 nummers, als er meer nummers zijn, zal Sonos deze helaas niet weergeven.
Een workaround zou zijn, om Plex te gebruiken, de Synology heeft een Plex server App.
Via Sonos kan je vanuit Muziek Services naar de Sonos Labs, om Plex toe te voegen aan het Sonos systeem.
Sonos kijkt dan naar de Plex server wat als tussen persoon werkt en dus de muziek doorgeeft.
Indien je wilt weten of je tegen het 65.000 limiet aanloopt, maak dan graag een diagnose van je Sonos installatie en laat ons dit diagnose nummer weten.