is er een makkelijkere manier om sonos via youtube aftespelen

  • 4 May 2018
  • 4 reacties
  • 444 Bekeken

ik heb de sonos play 1 en ik word moe van eerst een liedje downloaden via youtube en dat ik hem na enige moeite kan luisteren.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Badge
Ik gebruik Airsonos voor het streamen vanaf mijn Macbook.

Alternatief is SonoAir waarbij dit ook mogelijk is.
Reputatie 3
Badge +2
Sonostube al geprobeerd?
Ik gebruik SonosTube, alles werkt 110%
Reputatie 7
Badge +2
Youtube is niet een service die we aan ons Sonos systeem hebben toegevoegd zoals Spotify dat bijvoorbeeld is.
Youtube is een video website, en wij maken speakers om muziek op af te spelen.
De Sonos Playbase en Playbar zijn gemaakt voor de TV markt, welke met een optische kabel op de TV verbonden worden.
Mogelijk is de TV een smart-TV, waarin deze Youtube kan afspelen, en dus dit hoorbaar kan maken op deze componenten.
Sommige Sonos componenten hebben een analoge audio ingang, dan hebben we het over de Play:5, Connect, en Connect:Amp.
Hier kunt u een kabel op aansluiten waar van alles op aangesloten kan worden, dus bijvoorbeeld ook een computer waar youtube op afgespeeld word.
Helaas hebben de play:1 & play:3 geen audio ingang, maar deze kunnen wel nog steeds de audio ingang van een andere speaker afspelen mocht deze zich in het huishouden bevinden.
In de toekomst zal Sonos Airplay2 op het systeem gaan ondersteunen, dan zou je via de Youtube app naar Sonos kunnen casten.
Helaas kan ik niet aankaarten wanneer dit zal verschijnen.
Verder doet Sonos ook geen uitspraken over toekomstige functies en producten.