Beantwoord

Ikea reclame

  • 2 December 2018
  • 10 reacties
  • 891 Bekeken

Ik heb sinds een week elke keer als ik skyradio luister reclame van de Ikea tijdens een liedje
icon

Beste antwoord door Ryan A 5 December 2018, 12:56

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Dit was inderdaad hiervoor niet zo word er ook een beetje gek van?
En niet alleen sky radio.
Reputatie 7
Badge +2
Het is aan een radio station wel of geen reclame over hun stream uit te zenden, hier heeft Tunein.com of Sonos verder geen invloed op.
Reputatie 1
Jaja, dus een italiaanse zender (in mijn geval Subasio) gaat uit zichzelf (?) een Nederlandse IKEA reclame uitzenden als ik via Sonos de TunIn gebruik? Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik zou graag willen dat deze reclames stoppen. hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? Behalve een ander medium zoeken om de radio te luisteren.....
Reputatie 5
Badge +2
Dit is een vraag voor de radio partner Tunein. Wij hebben geen invloed op de reclames. Dat er Nederlandse reclames voorbij komen terwijl je een italiaanse zender beluisterd komt waarschijnlijk door het land van registratie. Als je systeem geinstalleerd is in bijvoorbeeld Duitsland krijg je vermoedelijk duitse reclame te horen.
Reputatie 1
Dit is een vraag voor de radio partner Tunein. Wij hebben geen invloed op de reclames. Dat er Nederlandse reclames voorbij komen terwijl je een italiaanse zender beluisterd komt waarschijnlijk door het land van registratie. Als je systeem geinstalleerd is in bijvoorbeeld Duitsland krijg je vermoedelijk duitse reclame te horen.

Beste Ryan,
Dat denk ik ook, maar de registratie is bij Sonos. Dus jullie geven aan TuneIn door dat mijn apparaat Nederlands is..... Maar 'never mind', ik heb het voorlopig opgelost door een andere muziekservice te kiezen, namelijk myTuner radio... Voorlopig even geen TuneIn voor mij. Tot zij ook ongevraagde reclames gaan doorzenden natuurlijk....
Reputatie 5
Badge +2
Fijn om te lezen dat je een alternatief heb kunnen vinden. Tunein kan zelf al zien dat je gebruik maak maakt van de dienst. Het zou bijvoorbeeld middels ip kunnen, nu weet ik niet hoe Tunein dit zelf doet. Wat betref de reclames. Ik heb hier nog wat gevonden op de website van Tunein
Dit is een vraag voor de radio partner Tunein. Wij hebben geen invloed op de reclames. Dat er Nederlandse reclames voorbij komen terwijl je een italiaanse zender beluisterd komt waarschijnlijk door het land van registratie. Als je systeem geinstalleerd is in bijvoorbeeld Duitsland krijg je vermoedelijk duitse reclame te horen. Sonos heeft wel degelijk hier invloed op. Ik heb mij zojuist aangemeld bij MyTurner Radio en al direct krijg ik ook hier de irritante reclame van Coolblue. Het ligt dus zeer zeker aan Sonos!
Reputatie 7
Badge +3
En waarom zou dit niet aan MyTurner Radio liggen?
Reputatie 5
Badge +3
Heerlijke discussie dit 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Om hem nog leuker te maken: ik heb tegenwoordig ook steeds reclame wanneer ik de tv aanzet. Heel gek, het lijkt ook wel dat wanneer ik van zender wissel er ook alleen maar reclame is. Stop daar toch eens mee Sonos.