Beantwoord

Ik krijg in de Sonos app Deezer playlists van een andere persoon te zien!


Reputatie 1
Na een update van de Sonos app, moest ik mijn Deezer-account opnieuw authoriseren.
En vanaf daar is het misgelopen.
Hoewel ik ben ingelogd met mijn eigen account, krijg ik bv. de menu's in het Engels of Frans te zien en zijn de afspeellijsten niet die van mijzelf maar van een (random) andere account.

Ik heb zowel in de Sonos app als de Sonos Windows desktop applicatie, al verschillende keren de Deezer service verwijderd en opnieuw toegevoegd. Elke keer krijg ik afspeellijsten van andere mensen te zien.
Het lijkt er dus op dat elke keer dat ik de Deezer service toevoeg - hoewel ik steeds onder mijn eigen account aanlog - er de gegevens van een willekeurige (telkens) andere account worden gelinkt in de app!

Zijn er nog mensen met dit probleem?
Er lijkt iets goed mis, met de app.
icon

Beste antwoord door Tim S 4 March 2019, 10:55

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem: Deezer is opeens Duits en ik hou opeens heel veel van Heavy Metal volgens mijn playlists... Gold dat ik dus ook van iemand anders de data zie nadat ik opeens opnieuw moest inloggen
Heb hetzelfde probleem, kreeg een melding van Sonos voor een update. Nu krijg ik ofwel Deezer geinstalleerd maar onder een ander account in Duits, Spaans etc. of ik blijf in een loop waarbij ik gewoonweg Deezer u uberhaupt niet krijg toegevoegd in Sonos. Lijkt erop dat er een flinke bug in de App zit. 😞
Ik heb hetzelfde zelfs eerst in Duits toen account verwijdert en opnieuw geprobeerd maar nu in het Engels en NIET mijn favorieten lijst.
Reputatie 2
Alle zelfde problemen hier, eerst iemand anders playlist en menu in het Engels. Weer verwijderd en nu in een loop tussen Sonos en deezer bij toevoegen.
Ik maak me echt zorgen over de kwaliteit van de software van Sonos. App is traag, niet intuïtief meer (al lang en klacht sinds major redesign) en nu dus ook steeds meer buggy.
Diagnostics: 1064439970
Bij mij ook hetzelfde probleem..
Na het authoriseren zie ik de playlist etc. van een andere gebruiker..
Ook de luistergeschiedenis is zichtbaar.
Same problem here ?. Ben blij dat meer mensen dit probleem hebben zodat het hopelijk snel wordt opgelost.
Gisteren via Sonos app werd gevraagd om Deezer account opnieuw te activeren. Dit gedaan. Nu menu bladeren binnen Deezer in Sonos in het Duits met Duitse playlists en Duitse favoriete nummers die zeker niet mijn favoriete nummers zijn. Mijn eigen playlists zijn verdwenen. Mijn Deezer lijst in mijn eigen Deezer app is ongewijzigd. Maak mij zorgen. Hoe wordt dit opgelost?
Reputatie 1
UPDATE: Sonos is - gelukkig - blijkbaar op de hoogte van het probleem.
Op de website (https://www.sonos.com/nl-be/support) is namelijk dit te lezen:
"Deezer: Er zijn tijdelijk technische problemen met deze service. Onze technici proberen de problemen in samenwerking met Deezer zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak."
Bij mij ook hetzelfde probleem. Sonos geeft op zijn website wel aan dat het probleem bij hen bekend is en dat ze werken aan een oplossing (met excuses voor het ongemak), maar inmiddels zit ik al dagen zonder muziek in mijn huis. Ik vind dat Sonos met Deezer een coulance regeling overeen moet komen: dat de einddatum van het Deezer abonnement voor de gedupeerde klanten opschort met het aantal dagen dat Deezer niet op Sonos werkte. Er moet meer druk komen op een onmiddellijke oplossing van het probleem.
Reputatie 7
Badge +2
Deezer had dit weekend helaas problemen waardoor het niet goed wilde werken, en mogelijk ook andere afspeellijsten liet zien in je account.
De problemen zouden op het moment verholpen moeten zijn, mochten er toch nog problemen aanwezig zijn, dan zou ik aanraden de modem/router en ook Sonos een keer stroomloos te maken en opnieuw aan te sluiten zodat het geheugen leeg is en de Sonos voor de juiste gegevens bij Deezer zal aankloppen.
Als er toch nog problemen blijven bestaan, haal dan graag 1-malig de Deezer uit je Sonos door deze te verwijderen, en daarna opnieuw toe te voegen.
Als dit nog je probleem niet doet oplossen dan raad ik je aan ons even te bellen, maar weet dat je niet de enige bent die tegen de Deezer problemen aanliep, en er dus waarschijnlijk niks mis is met je Sonos installatie.
Reputatie 1
Ter info:
Het probleem is bij mij inderdaad opgelost door de Deezer service eens te verwijderen en terug toe te voegen.
Gelukkig.
Bij mij is dit probleem ook opgelost nu. Ik werd geholpen door deze community en door een aardige medewerker van de Helpdesk van Sonos. Wat heb ik (samen met de Helpdesk-meneer, die er goed de tijd voor nam -met dank!) allemaal gedaan?
-Internet/WiFi router van de stroom - 1 minuut wachten - weer aangesloten.
-Mijn Sonos producten ook van de stroom - 2 minuten wachten - weer aangesloten.
-Deezer muziekservice uit mijn Sonos App verwijderd.
-Sonos App uit mijn iPhone verwijderd - iPhone uit- en weer aangezet.
-Sonos App weer geïnstalleerd op de iPhone.
-In de Instellingen op de iPhone naar de instellingen van Safari: browse geschiedenis leeg gemaakt.
-Naar Safari op de iPhone - naar mijn Deezer account en daar met gebruikersnaam en ww ingelogd.
-Naar de Sonos App en in Instellingen bij Muziekservices Toevoegen > Deezer toegevoegd (met gebruikersnaam + ww)
-Nu pakt Sonos Deezer wel weer goed op. Ik heb mijn eigen albums en afspeellijsten weer.
Dank aan de Sonos Helpdesk.:D