Vraag

Geluid ipad streamen

  • 24 December 2017
  • 1 reactie
  • 1683 Bekeken

Badge
Beste lezers,

Ik heb geen tv op mijn slaapkamer. Ik neem wel soms de ipad mee om een film/serie af te kijken via de ziggo of Netflix app. Ik heb twee play 1 op de slaapkamer. Is het mogelijk om het geluid van deze apps (dan wel het geluid van de ipad) over de boxen te laten lopen? Zo nee, waarom wordt dit niet ondersteund?

Ik zie twee mogelijkheden:
1. Ik heb een playbar via een optische kabel aan mijn tv aangesloten. Is het mogelijk om het geluid van mijn ipad naar de tv te streamen en deze vervolgens via de playbar naar de play 1 op mijn slaapkamer te sturen? Ik kan namelijk wel het geluid van de tv op de andere boxen laten lopen. Zo ja, kan dit ook als de tv uitstaat?

2. De andere mogelijkheid die ik zie is een play 5 aanschaffen en dan een aux kabel van de ipad naar de play 5, maar dat vind ik geen goede oplossing voor een draadloze set.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Fijne dagen gewenst,
Dance

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Waar u naar opzoek bent bestaat helaas nog niet via Sonos.
Misschien ooit in de toekomst, maar op het moment kan Sonos alleen de muziek bestanden op de IPad afspelen, niet het geluid van de IPad zelf.
Tegenwoordig zijn er Chromecast apparaten welke beeld en ook geluid van een bron naar een TV kunnen doorzetten, misschien is dit een optie voor in uw huishouden.
Of een functie van Apple welke dit mogelijk maakt.