Beantwoord

Geen verbinding meer met Spotify

  • 1 December 2018
  • 37 reacties
  • 5714 Bekeken

Sinds vandaag merken wij problemen met afspelen van Spotify vanuit Sonos. Lees wel met topics over dit probleem, maar geen oplossing. Heb diagnose verzonden zojuist met nummer 202258605.
icon

Beste antwoord door Ryan A 3 December 2018, 10:12

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

37 Reacties

Hier ook geen connectie met Spotify. Ik heb Tunein en Stingray ook als app binnen Sonos en die werken prima. Het probleem ligt dus duidelijk bij Spotify, althans, de communicatie tussen Spotify en Sonos. Ik heb niet scherp welke van de 2 partijen iets anders moet doen, maar dit is waardeloos en kan echt niet. Ik heb Spotify als app van mijn telefoon verwijderd, van de Sonos app verwijderd en beiden weer geinstalleerd en geautoriseerd. Laptop opgestart en ook hier communiceert Spotify niet met Sonos.
Kan een Sonos admin hier misschien antwoord op geven?
Ik heb nog steeds het probleem helaas. Via de sonos app kan ik wel spotify afspelen, maar via de spotify app kan ik niet meer verbinding maken met mijn sonos speakers. Diagnose 651214263 verzonden.
Reputatie 5
Badge +2
Er was een algemene storing waardoor Spotify niet meer functioneerde op Sonos. De storing is verholpen en zou het weer moeten doen. Mocht het nog steeds niet werken dan horen wij dat graag.
Ook hier geen verbinding met Spotify, althans, via de Sonos controler wel maar vanuit Spotify helaas niet mogelijk: 286589958
Op een of andere manier ben ik altijd huiverig met Sonos updates...er zijn er altijd veel en altijd moeite met connectie achteraf...
Na update: sonos kan geen verbinding maken met spotify
Hier werkt het terug. Zomaar...
Geen verbinding meer met Spotify. Diagnose 15833661
Hier hetzelfde probleem spotify doet het niet. Echt irritant diagnose nr 1154198061
komt door de update zat muziek te luisteren daarna update gedaan om de kamer naam te wijzjigen (boxen verplaatst) daarna geen conectie meer mogelijk met spotify.
Opnieuw toestemming van spotify voor sonos gevraagd dat werkt dus ook niet.

conclusie ligt aan de update

Release notes voor Sonos-software versie 9.3
In deze update:
Verbeteringen in performance en stabiliteit.

heeft niet echt gewerkt dus.

diag # 748412871
Diagnose 1779106625 is verstuurd, benieuwd of dit een algemeen probleem is, of dat slecht enkelen onder de sonos/spotify gebruikers het ondervinden?
Hier hetzelfde probleem. Liedje van spotify doet het niet, radio via via sonos/ spotify werkt wel.
Diagnose nr: 1804455251
Helaas hier ook foutmelding. Kan geen verbinding maken met spotify. Balen dit? Komt dit door de nieuwe update van laatst?
Het bevestigingsnummer is: 479071354
Exact zelfde probleem: alles werkte normaal, maar halfuur geleden kwam de melding dat verbinding verbroken was met Spotify.
Hier zelfde probleem. Geen verbinding met spotify en alle adviezen al uitgeprobeerd ... diagnose: 1931953311
Hier same same but different number

Diagnose bevestigingsnummer 981329196
hier ook - andere apps (zoals radio) werken op de sonos, Spotify niet diag nr: 1550523382
zelfde probleem. Geen verbinding met spotify. Speakers wel zichtbaar, echter op geen enkele manier contact met Spotify. opnieuw opstarten van router geprobeerd, echter ook geen resultaat. Behoorlijk waardeloos.
Zelfde probleem. Via AirPlay lukt het nog wel om de Playbase en One's af te spelen maar dat was voorheen nooit nodig. De Play 1 en Play 3 zijn niet te verbinden maar wel zichtbaar. Diagnose is verstuurd onder nummer 1809366253.
Oh toch weer niet... niet blij....
Hier ook. Heel irritant. Diagnose 1287094659
Ik heb dit probleem ook. Mijn diagnosenr: 1617793099
En hij doet het weer! Blij!
Idem hier... wat een ellende. Diagnose 741342709
Maar mijn eigen spotify account op mijn iphone doet het gewoon? Nu met heel veel moeite mijn persoonlijke soundcloud gekoppeld.
Same here, heb router ook opnieuw opgestart, geen succes. Diagnose: 736469980

Spotify doet het wel, speakers zijn zichtbaar, maar er kan geen verbinding maken...