Vraag

Geen selectie beschikbaar

  • 12 March 2017
  • 6 reacties
  • 932 Bekeken

Het gebeurt nu bijna iedere keer wanneer ik de Sonos inschakel dat ik niet direct mijn muziek kan afspelen omdat de muziekbiliotheek niet beschikbaar is. Na het selecteren van een muziekbron zie ik de melding "Geen selectie beschikbaar" . Hierna moet ik de bibliotheek indexeren ( wat zeer lang duurt trouwens) en dan pas kan ik er weer over beschikken. Mijn systeem is geupdate naar de laatste versie. En de applicatie is op een windows 10 desktop geinstalleerd. Alvast bedankt voor je hulp!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou je een screenshot willen posten van de foutmelding, stuur ook even een diagnose in nadat de foutmelding zich heeft voorgedaan en post je bevestiging's nummer hier.
Hallo Ryan,

Hierbij de screenshot en het nummer van de diagnose is 7219440.

Hopelijk kan je hiermee een oplossing vinden want ik had vanochtend weer hetzelfde probleem.

Alvast bedankt,
Hallo, is hier een oplossing voor gevonden? Ik ervaar exact hetzelfde probleem, zelfde software/opstelling. Alvast dank.
Reputatie 5
Badge +2
Is dit ook met de muziek bibliotheek? Zou je even een diagnose in willen sturen en het bevestiging's nummer hier willen posten.
ik heb een zelfde probleem als hierboven beschreven
geen muziekservices beschikbaar en het duurt lang voor ik in dit scherm kom via de app ( iOS)
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Heinstein, zou je net zoals aan Jurgen was gevraagd een diagnose willen sturen en het bevestigingsnummer willen antwoorden? Helaas zonder een dergelijke diagnose is het vrijwel onmogelijk om de oorzaak te bepalen.