Beantwoord

geen muziek kunnen afspelen

  • 27 July 2019
  • 7 reacties
  • 591 Bekeken

Ik kan sinds woensdag 24-07 geen muziek, radio, spotify meer afspelen. Hij werkt wel goed met de tv en de app op mijn apparaten staan ook in verbinding met de soundbar .
wie weet hier een oplossing voor.
icon

Beste antwoord door Tim S 30 July 2019, 10:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvangen we een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Beste Tim

het probleem is juist dat er geen verbinding met internet mogelijk is. Dus dan is het ook niet mogelijk om een diagnose te sturen.
nu heb ik op internet gelezen dat het misschien door de router van Ziggo kan komen. Dit is een arris router . Misschien hebben jullie ook van dit probleem gehoord?
Reputatie 7
Badge +2
Met de Arris modem is inderdaad iets, deze zal IPV6 forceren, iets waar Sonos (nog) niet mee overweg kan.
Als je op de Ziggo modem zou inloggen, wil je naar de DHCP server toe, hier kan je IPV6 omzetten van Stateless naar Stateful.
Daarna de Sonos even opnieuw opstarten.
Hoor graag of je daarna wel weer het internet op kan komen met de Sonos installatie.
Beste Tim

de oplossing voor de arris modem heeft gewerkt. Dankjewel voor het meedenken
Reputatie 7
Badge +2
Fijn om te horen dat de oplossing gevonden is!
Tim

gister dus even gedaan, maar vandaag dus niet meer.
router staat nog in gesteld op statefull
Reputatie 7
Badge +2
Tim

gister dus even gedaan, maar vandaag dus niet meer.
router staat nog in gesteld op statefull

Is het nu wel mogelijk een diagnose te verzenden, of dit zou toch ook nogsteeds niet mogelijk zijn?
Zou in dat optiek toch Ziggo even contacteren, met de vraag IPV6 helemaal uit te zetten, zodat je internet via IPV4 word aangeboden.
Als de diagnose nu wel nog verzonden kan worden, dan zie ik deze graag tegemoet.