Beantwoord

Fout 701

  • 26 September 2019
  • 4 reacties
  • 818 Bekeken

Ik kan geen nummers van Spotify toevoegen aan mijn speellijst van Sonos. Speelt ook niets af.
Diagnost no 2112139039
Spotify account is verwijderd en teruggezet.
icon

Beste antwoord door Tim S 27 September 2019, 09:50

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zou je willen verzoeken de ethernet kabel tussen je netwerk en de Bridge te vervangen.
Zie tevens in de diagnose dat alleen je Playbar aanwezig is, nog niet de stereopaar die ook aanwezig zou zijn in je huishouden.
Als het probleem blijft bestaan, dan zou ik je aanraden onze support afdeling te bellen.

Sedert gisteren twee nieuwe Sonos One geïnstalleerd, zonder problemen.

Thans ook een foutmelding error 701. Nochtans was er deze morgen geen problemen en kon ik vlot mijn opgeslagen nummers uit mijn bibliotheek van Spotify afspelen. Nu kan ik wel nog nummer per nummer afspelen en ook de opgeslagen radiozenders werken, maar ik kan geen tracks toevoegen aan de wachtrij.

Internet al opnieuw opgestart, Spotify al verwijderd en teruggezet. Zonder resultaat.

diagnostische info verzonden, bevestigingsnummer 2047182285

Reputatie 4
Badge +3

Hey @driesponti ,

Klopt het dat ik een draadloze WiFi versterker zie in de diagnose?

Probleem hiervan is dat deze vaak een hoop netwerk verkeer niet goed doorzetten.

Ervaar je de problemen ook als je de Wifi versterker van het stroom haalt?

Heb inderdaad een draadloze WIFI-booster van Telenet zitten. Maar het probleem zat hem blijkbaar daar niet. Ik probeerde aanvankelijk de nummers af te spelen die ik opgeslagen had in de lijst “nummers die je leuk vindt” onder de rubriek “bibliotheek” van Spotify. Ik heb al die nummers verplaatst naar een nieuwe afspeellijst die ik aangemaakt heb en die ik “mijn playlist” genoemd heb en die nu onder de rubriek “afspeellijsten” gegroepeerd staan (en niet langer onder “bibliotheek”). Geen enkel probleem meer sedertdien.

Bedankt voor uw antwoord en tussenkomst.