Beantwoord

Einde van het Sonos tijdperk!

  • 30 December 2018
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

test
icon

Beste antwoord door Frank N 8 January 2019, 11:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
je bent nu eenmaal verplicht met Tuneln de radio te luisteren op je systeem
Je kunt ook handmatig radiostations toevoegen zonder TuneIn. Ik herken het trouwens niet, we luisteren veel radio via TuneIn maar kan me niet herinneren ooit andere reclame te hebben gehoord dan die van het radiostation zelf.
Bedankt voor de tip! Heb dat zojuist gedaan, maar dan geeft Sonos aan dat deze zender al in de lijst staat (staat namelijk bij mijn favorieten) dus blijft het probleem. Ik probeer het nu via MyTurner, kijken of dat werkt...
Reputatie 2
Badge +1
Ik vind het persoonlijk altijd erg makkelijk om Sonos de schuld te geven. Ja, je krijgt reclame maar dat doet TuneIn/de radiozender. Het is gratis radio en blijkbaar vindt iedereen het de gewoonste zaak van de wereld maar ook hier zullen er kosten zijn en die moeten ergens vandaan gehaald worden.
Daarnaast is het heel eenvoudig om je VOORAF te informeren over de ins en outs van een systeem, dus had je kunnen weten dat Sonos TuneIn gebruikt. Maar ja, schoppen achteraf is veel makkelijker :D

Verder is radio 1 bron, maar er is zoveel meer; eigen muziek via een NAS, Spotify, etc.etc.
Reputatie 5
Badge +3
Indien je extreem veel reclame lijkt te horen op je Sonos-installatie bestaat mogelijk de kans dat het er een netwerkprobleem bestaat waardoor de speaker niet soepel kan afspelen. Dit zorgt ervoor dat de stream telkens opnieuw moet starten en dat zorgt ervoor dat je reclame hoort.

Als je denk dat dit het geval is verzoek ik je om een diagnose te maken in de app.
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen en in welke kamer je het probleem had.