Einde softwareupdates - Schandalig!

  • 23 January 2020
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Zojuist een bericht van Sonos gekregen dat er geen software-updates
meer komen voor mijn in december 2014 gekochte Connect.
Dit is dus de laatste Sonos die ik gekocht heb!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarom heb je destijds Sonos gekocht? Mag toch aannemen voor het geluid en de functionaliteit van toen. Er is dus niks aan de hand. Lekker blijven genieten van je Sonos. 

Dat zou misschien kunnen Erooij, maar men stelt dat dit de geluidsbeleving gaat beïnvloeden. 
ik heb een playamp met 2 hifi boxen en 2x play 5 van ook 5 jaar oud. Wou ik uitbreiden met een soundbar en evt. subwoofer maar als ik geen “oud en nieuw” met elkaar kan gebruiken gaat dat over.
Het is gewoon ronduit asociaal dat men zulke dure spullen maar 5 jaar ondersteunt qua software!

Dus eens met Marco, ik ga ook maar op zoek naar een ander systeem met losse streaming versterker en gewoon weer hifi boxen...

Reputatie 7
Badge +2

Sonos spreekt over dat ze de besproken producten rond de 5 jaar en het liefst nog langer van updates willen blijven voorzien.

Dit heeft Sonos ook bewezen door de producten van updates te voorzien die op het moment ongeveer 10 a 15 jaar op de markt zijn.

Daarnaast heeft onze CEO nog een extra mail uit gezonden, welke ook te lezen is op de Sonos Blog.

Hier word gesproken over dat we ons best zullen doen de Legacy speakers ook nog van de (indien mogelijk) nodige updates te voorzien, mocht een wijziging bij een muziek-partner er voor zorgen dat hun dienst niet meer op je Legacy producten functioneel is.