Vraag

Dubbele afspeellijsten uit iTunes

  • 23 January 2017
  • 7 reacties
  • 498 Bekeken

Wie weet hoe ik kan voorkomen dat alle afspeellijsten dubbel in de muziekbibliotheek verschijnen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Wie weet hoe ik kan voorkomen dat alle afspeellijsten dubbel in de muziekbibliotheek verschijnen?
Dat betekent dat ergens in je systeem dubbele verwijzingen staan. Heb je de Prullenmand al bekeken?
Daar staat niets hoor.
Kan het aan Parallels liggen waar ik vorige week een iPod moest heractiveren vanuit iTunes Windoos?
Hoe krijg ik dat weer hersteld is eigenlijk mijn vraag.
Reputatie 4
Badge +3
Hoe krijg ik dat weer hersteld is eigenlijk mijn vraag.
Hoe moet wat worden hersteld? Als er dubbele afspeellijsten in Sonos staan, betekent dat niet meer en niet minder dan dat Sonos in het schijfonderdeel waarin hij zoekt, deze afspeellijsten heeft aangetroffen. Je zou moeten kijken in het netwerkpad dat Sonos indexeert om te zien wat daar precies staat.
dat pad leidt gewoon naar de map iTunes zoals het zou moeten. Daar staan de lijst maar 1 keer, zoals in iTunes ook te zien is.
Reputatie 4
Badge +3
Als het netwerkpad leidt naar de map iTunes en als in die map slechts één exemplaar van de afspeellijst staat, kun je proberen om het indexpad in Sonos te verwijderen, vervolgens weer opnieuw toe te voegen en daarna Sonos opnieuw de muziekbibliotheek laten indexeren. Staan er daarna nog steeds dubbele afspeellijsten in Sonos, dan zul je toch echt op zoek moeten gaan naar dubbele bestanden in de locatie die Sonos indexeert.
Ik heb een ander bestandje even weggezet, iTunes Music Library.xml, want er staat al een bestand dat iTunes Library.xml heet.
Dit bleek het probleem op te lossen. gelukt dus.
Toch dank voor het meedenken.
Reputatie 4
Badge +3
Dus toch een dubbel bestand gevonden. Mooi dat het gelukt is.