Vraag

Deezer vs Spotify - aantal apparaten?

  • 8 June 2017
  • 3 reacties
  • 993 Bekeken

Badge
Ik heb sinds 2014 Deezer Premium icm Sonos. Werkt perfect. Wanneer ik Deezer gebruik op mijn Sonos, dan is het mogelijk om gelijktijdig ook Deezer te streamen via bijv. de mobiele app. Ik kan dan thuis genieten van Deezer muziek, en een van de kids kan buiten de deur ook van Deezer genieten op zijn/haar mobieltje. Kortom: het lijkt erop dat Deezer 2 gelijktijdige verbindingen toestaat.

Nu wil ik overstappen op Spotify Premium en ik wil graag weten of het dan nog steeds mogelijk is om gelijktijdig Spotify op mijn Sonos af te spelen én via de mobiele Spotify app.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ja dat kan, zie hier:

https://www.spotify.com/nl/family/
Badge
Bedankt voor je reactie @patricw, maar ik vergat te vermelden dat ik niet het Family abonnement heb, maar het normale abonnement. Bij Deezer Premium (€ 9,99 p/mnd) heb ik de mogelijkheid om gelijktijdig Deezer via mijn Sonos af te spelen, én via de Deezer app op mijn mobiel. Mijn vraag is of dit ook mogelijk is bij het Spotify Premium abonnement van € 9,99.
Reputatie 4
Badge +3
Dit is helaas niet mogelijk @ShenkOnline. Spotify heeft een limiet op hun accounts gezet voor het gebruik van 1 Spotify account op meerdere "systemen". Sonos is 1 systeem, en bijvoorbeeld de Spotify app op je telefoon is een systeem. Als je de ene aanzet, zal de ander stoppen en een foutmelding geven dat iemand het account in gebruik heeft.

De enige omweg is om een Spotify Family account te hebben, zodat je meerdere subaccounts hebt waar je gebruik van maken. (Stel, je logt op Sonos in met account A en op je telefoon met account B, dan zal dit nooit voor deze foutmelding zorgen).