Beantwoord

Deezer hapert

  • 2 February 2019
  • 7 reacties
  • 1192 Bekeken

Sinds kort hapert mijn Deezer op Sonos. Wanneer nummers afspelen stoppen ze abrupt en speelt de volgende in mijn lijst. De melding die ik krijg is dat Sonos geen verbinding met Deezer kan maken. Apple Music geeft geen probleem, dus het lijkt er op dat het aan Deezer ligt. Weet iemand hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Tim S 5 February 2019, 15:38

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Is een europees probleem vanaf 31 januari. Zijn ermee bezig.
https://status.sonos.com/incidents/bk2qjx8kqz4v

Hier ook eerst alles zelf gereset en getest. Accounts opnieuw ingesteld zonder resultaat. Proactievere houding Sonos en Deezer zou klantvriendelijker zijn. Even een mailtje of melding op de app is dat nu zo lastig?
Dank voor je bericht.
Reputatie 7
Badge +2
Deezer kampt inderdaad met problemen, waarin we hopen dat dit spoedig opgelost is door Deezer.
Excuses voor het tijdelijke ongemak.
Ik had vanmorgen al bericht dat het is opgelost?
Reputatie 7
Badge +2
Kijk het nog even aan, zou kunnen dat Deezer de problemen heeft doen oplossen.
Toch hadden we dit bericht al eerder van Deezer ontvangen waarin er blijkbaar toch nog problemen waren, dus test het graag even. :8
Het is opgelost bij mij. Toch zou een info bericht vanuit de sonos app of via mail erg handig zijn. Ik kon niet direct vinden dat er een algemene storing was. Daardoor toch zelf aantal handelingen gedaan die eigenlijk niet nodig zijn.
Reputatie 7
Badge +2
Het is opgelost bij mij. Toch zou een info bericht vanuit de sonos app of via mail erg handig zijn. Ik kon niet direct vinden dat er een algemene storing was. Daardoor toch zelf aantal handelingen gedaan die eigenlijk niet nodig zijn.
Als het goed is gaan we in de toekomst de Sonos Inbox gebruiken om daar outages in te pushen naar de klanten toe, wat niet is kan nog komen! 😉