Beantwoord

Deezer favoriete nummers klopt niet

  • 5 May 2021
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Hallo,

Reeds geruime tijd is er een verschil in mijn lijst favorieten in de DEEZER app en in de SONOS app.

De lijst wordt verschillend weergegeven in deezer app en sonos app. De lijst in sonos klopt niet . Wanneer ik op een nummer klik , begint een ander nummer uit de favorieten te spelen. 

Ik heb reeds deezer losgekoppeld van sonos en opnieuw geïnstalleerd, geen verandering. 

icon

Beste antwoord door Cristian N 6 May 2021, 10:50

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @Bjorn42 en welkom op onze Sonos Community!

 

Aangezien je al Deezer hebt verwijderd en terug toegevoegd, wil ik je informeren dat de Sonos App laat zien wat Deezer als muziekservice aangeeft. Als je je eigen muziek hebt geüpload op Deezer, is het mogelijk dat deze niet met Sonos (of 3e partij) gedeeld kan worden waardoor je deze niet kan afspelen. Hierbij stuur ik je een artikel over de MP3 bestanden uploaden. Vanuit Sonos gaan wij dit onderzoeken. In de tussentijd raad ik je ook aan om contact met Deezer op te nemen zodat zij ook in hun service kunnen duiken en kijken of er iets misgaat.

 

Graag verneem ik van je wat de conclusie van Deezer is zodat wij bij deze mogelijk ook andere gebruikers kunnen helpen.